Motor i kontrola ulaznih faza

Pokusavam implementirati daljinsku kontrolu ventilokonvektora. Imam dva
switcha/releja, svaki s po dva izlaza cije zatvaranje kontroliram
daljinski, bezicno. Ta 4 izlaza trebam spojiti na ventilokonvektor za
grijanje i hladjenje tako da jedan otvara/zatvara ventil za vodu, a tri
pale motor ventilatora u odredjenoj brzini (prva, druga i treca).

Ja preko kontrolera na racunalu odredjujem kada da se pojedini relej
zatvori ili otvori. Ono sto je problem i sto me muci je sto se bojim da
ne dodje do pogreske u softveru koja bi u jednom trenutku zatvorila
strujni krug na vise od jednog releja spojenih na ventilator, jer bi u
tom slucaju doslo do pregaranja motora. Zanima me postoji li ista
fizicki, tipa neki releji ili sklopke, koje bih mogao postaviti izmedju
ova dva moja releja i ventilatora, a koje bi onemogucile da se dovede
istovremeno faza na vise od jednog voda koji ulaze u 1, 2 i 3 ulaz na
ventilokonvektoru?

Shema:
http://i.imgur.com/A8mERhg.png

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Hm, daj meni laiku reci koji su to elementi tocno.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Tri releja 230V sa po DVA 'mirna' kontakta

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Hvala! Ovo izgleda dosta jednostavno rjesenje. Ne znam samo hoce li se
instalaterima dici kosa na glavi kada im predam trazenu shemu svega
umjesto tvornickog termostata, pogotovo jer je vise jedinica u pitanju.

Ima li neki elektricarski "NO-NO" zbog kojeg se ne bi smjelo spojiti to
sve kako sam zamislio i zbog kojeg instalateri nece htjeti garantirati
za radove?

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

"Ja preko kontrolera na racunalu odredjujem kada da se pojedini relej
 zatvori ili otvori"

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

No tada je odgovornost na instalateru i vrijedi garancija.

Kucna automatizacija. Bezicni termostat mjeri temperaturu i ocitava
zeljenu i salje podatke centralnom kontroleru. Kontroler na osnovu tih i
bilo kojih drugih podataka treba kontrolirati rad ventilokonvektora u
pojedinoj sobi. To radi preko dva bezicna modula u originalnoj shemi.

Je li ovo ono sto mi treba:
http://www.schrack.hr/trgovina/sklopnici-motorne-zastitne-sklopke-bimetalni-releji/instalacijski-sklopnici-ac-1/instalacijski-sklopnik-20a-2-n-c-230vac-bz326439.html

(Pre)skupa stvarcica. Cini mi se da ce mi na kraju biti jednostavnije i
povoljnije uzeti originalni termostat s daljinskim i dodati IR blaster
modul koji cu kontrolirati automatizacijom i "glumiti" original
daljinski. Mana je sto bi tada imao dva termostata po sobama (jedan za
podno grijanje i jedan za ventilokonvektor) i vidljiv IR blaster.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Kontroler na racunalu?

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Da, programski paket koji preko Z-Wave USB sticka upravlja Z-Wave
modulima po kuci.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Kakvi su izlazi na tim modulima? Kontakti, naponski,

Kako bi se spajao na upravljanje ovoga uredjaja?

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Imas shemu u prvom postu. To su bezicno upravljani switchevi. Ulaz 220V
i dva izlaza, cije zatvaranje ja kontroliram bezicno preko programa na
kompjuteru.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

problema s jamstvom!
Zatim, ako su ti switchevi kvalitetno i dobro napravljeni,

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Prckam u smislu da ne stavljam originalni termostat nego svoj.

To su neovisni izlazi, prakticki dva jednostruka stavljena u isto
kuciste, a switch radi ono sto mu se kaze. U principu tu ne bi trebalo
biti problema, osim PEBKAC za koji bih htio staviti idiot-proof zastitu.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Pin 3 s jednim od 1 ili 2?

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Nisu.

Da.

Da.

Preformuliraj ovo.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Oznaka pinova na tvojoj shemi....

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Pa da, moze biti vise istovremeno, to je i bilo originalno pitanje kako
sprijeciti. Izgubio sam nit ovdje i ne znam sto zelis reci ili pitati.

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Zaboravi, samo sam htio naglasiti o kojim 'istovremenostima' se radi...

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Re: Motor i kontrola ulaznih faza

Da.

Site Timeline