Mosfet IRF9540n

Kako spojiti ovaj mosfet ? Imam napravljen Astabil sklop sa NE555 koji mi daje inpuls (+12V ) i sada bi trebao spojit IRF9540 . Znaèi kako mi inpuls pulsira tako bi mosfet trebao propu¹tati 12V sa akumulatora (slu¾io bi kao " relej" ) Prije sam slagao takav sklop i sve je super ¹ljakalo i sada evo imam opet potrebu napraviti jedan ali me muèi mosfet kako ga god spojim ne dobijem da mi prekida kako mu inpuls dolazi . Znaèi di na mosfet trebam spojiti +12V , gdje inpuls sa astabila , a koja mi je no¾ica izlaz ?

Unaprijed hvala

Reply to
Medox

Ovaj put si uzeo P-kanalni Mosfet, a ranije N-kanalni? Probaj: +12V spaja¹ na S, izlaz iz 555 na G, a tro¹ilo spaja¹ izmeðu D i mase ( minus napajanja).

IRF9540 spada u PowerMOSFET i ima visok napon okidanja Vgs (cca. 10V) i za njega ti treba driver tranzistor. S ovog bloga

vidi shemu spajanja takvog spoja, tranzistor 2N3903 zamjeni sa BC107 a IRF510 sa tvojim IRF9540. Onaj konektor "PORT-C2" sa gornje sheme spoji na izvod 555 koji ti generira impuls.

Tvoje trosilo se spaja izmedju +12V i MOSFETa (konektor "motor" sa gornje sheme), impuls sa astabila ide na bazu tranzistora niske snage iliti NPN tranzistor opce namjene (2N3903 ili BC107 sa gornje sheme).

-- StoneThrower

Stonethrower