monitor kao tv

imam jedan 17' monitor sa katodnom cijevi pa me zanima dali postoji neki sklop koji bi signal sa scart-a koji daje dvb-t reciver pretvorio u vga signal tako da bi monitor mogao koristiti kao tv

Reply to
cici

Imas TV tunere sa VGA izlazom, malo pro¹njofaj po

Ne znam kak se toèno zove model ali ih ima, i prodaju se po ducanima sa raèunalnom opremom.

Reply to
miha

Mislis DVB-T prijemnik sa VGA izlazom - IIRC ima jedan jedini...

________
Pozdrav,
 Click to see the full signature
Reply to
Walter Gottwein

ma mislio sam jel postoji nesto u samogradnji ,nekakva shema jer vec posjedujem obicni dvb-t reciver sa scart prikljuckom

"Walter Gottwe>>> neki

Reply to
cici

Kad bas zelis evo ti shema za NTSC, pa ju preradi za PAL ;)

________
Pozdrav,
 Click to see the full signature
Reply to
Walter Gottwein

Reply to
Feroslav
[Wed, 29 Sep 2010 01:50:39 +0200] miha je napisao/la:

Ako se ne varam, stari videi sa scart izlazom mogu ganjati neke vga monitore uz neku sitnu modifikaciju - moras ili napraviti sklop koji ce razloziti kompozitni na hsync/vsync signal ili izvuci direktno iz videa hsync/vsync signale.

--
Some men see things as they are and say: Why?
I dream things that never were and say: Why not?
 Click to see the full signature
Reply to
Davorin Vlahovic

Varas se :) Mozes ganjati samo VGA monitor koji primiti 15kHz interlaced signal, a takvih bas i nije bilo previse.

________

kak

:)

--
Some men see things as they are and say: Why?
I dream things that never were and say: Why not?
 Click to see the full signature
Reply to
Davorin Vlahovic

Za slicnu namjenu (nadzorna kamera sa video izlazom na vga monitor) nabavio sam na aukcije.hr za 80kn (mislim) Pixelview playtv box 6. Sada bi se trebao jeftino prodavati jer u sebi ima analogni tuner, a ima sve moguæe AV ulaze i VGA izlaz.

Reply to
MarioP

Ako je poanta u samogradnji, ok. U svakom drugom slucaju samogradnja se ne isplati, a i rezultat je uvijek upitan. NotOnlyTV LV6TBOX3 je negdje

200-tinjak kn. Tesko da sam mozes nesto sloziti za manje novca, a ziher si da radi.
Reply to
Vox

Najjednostavnije rje¹enje ti je ovo :

"cici" je napisao u poruci interesnoj grupi:i7tqtc$jpd$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Medo

jel ovo provjereno radi? jer bih i ja uzeo

Reply to
Tihomir K.

Radi samo ako uredjaj na koji spajas ima podrsku (elektroniku) za primanje

15kHz video signala.
--
________