mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

unutarnji otpor auto akumulatora?
pozdrav

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

Za neke mjerne instrumente se navodi da kondenzator MORA biti ISPRAZNJEN
prije mjerenja....

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

....je, naravno.....al' opet si mislim.....ako u seriju sa napunjenom

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

Redni konndenzator treba imati sto MANJI ESR a ne sto veci kapacitet da
ne utjece na rezultat?
Sto veci kapacitet znaci da ce se vecom strujom ili duze vremena
'nabijati' taj kondenzator kada spojis ESR-mjerac? I to ce biti
ekvivalent PRAZNENJA napunjenog kondenzatora i mozda pregaranje mjeraca?

Btw: To je neka filozofija oko START i UPS akumulatora?

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

dobrog kondenzatora velikog kapaciteta?

otpornikom 10koma...kondenzator se nabije na isti napon kao i aku, ali

impedanciju serijskog spoja akumulatora i kondenzatora.....i ako je
kondenzator dobar, tj ako mu je otpor znatno manji od otpora

Ma ne, vidim da su ESR metri par dolara na ebayu, pa se mislim kak' bi
to iskoristio za mjerenje stanja akumulatora.....

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

Sto ce ti znaciti vrijednost koju eventualno izmjeris?

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

Pa, unutarnji otpor bi trebao biti direktno povezan sa maksimalnom

pokazatelj SOH.....

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

Postojanje raznih vrsta akumulatora me navodi na zakljucak da unutarnji
otpor i kapacitet istog i nemaju bas jaku korelaciju?

Re: mjerenje SOH baterije sa ESR metrom

patio...

Battery Analyzer i deri...

oko 8mOhma..75-100A ima oko 4mOhma pun, a oko 7mOhma prazan....ali to ti sve
jaaaaako varira opet....ovisno o kapacitetu akua, vrsti, elektrolita i

Site Timeline