Manual za usisivac Zepter PWC-600?

Zna tko gdje naci manual i/ili service manual za navedeni usisivac?

Kad se upali se nakon par sekunda javlja signal:

beep - beep - beep - beep...

i zmiga lampica a ako se u medjuvremenu (prije nego se aktivira zvucni
signal) stisne 'okidac' onda se cuje klik kao da ukopca relay. Ako se
prije nego se aktivira zvucni signal 'okidac' stisne pa pusti nekoliko
puta onda se nekoliko puta cuje i klik.

Istovremeno sa zvukom signala se pali i zuta lampica na kojoj su
nacrtane valovite linije.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

??????
LOL

ajd ga resetiraj, morti mu windowsi pali
;-D

Re: Manual za usisivac Zepter PWC-600?

Nije moj usisivac - i ja sam se iznenadio kad sam vidio da je 2007. taj
usisivac kostao 11000 kn :-) Ima nekoliko rucki, peglu i sta ja znam
sta sve jos ne a na rucki su LED indikatori (vjerojatno za snagu) koji
se kontroliraju s uzastopnim stiskanjem iste tipke a koliko sam na
brzinu vidio se u konektoru koriste samo 3 pina pa je moguce i da je
izmedju rucke i tijela I2C, SPI ili neka slicna komunikacija.

http://tinyurl.com/mlhjdnc

Sad da li ima bas BIOS ali EEPROM ima sigurno a ko sta sam reko ima i
nesta slicno POST-u na maticnim plocama nakon cega detektirane greske
javlja ponavljanjem zvucnih i svjetlosnih uzoraka signala. Na stampanoj
plocici ima dosta cipova ali je bio rastavljen samo djelomicno pa nisam
mogao vidjeti koji se koristi mikrokontroler - mozda ovih dana skinem
plocicu pa cu vidjeti.

Na nekom forumu od prije 7-8 godina je netko napisao da je odlican i da
zamjenjuje 5 uredjaja :-)
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Manual za usisivac Zepter PWC-600?

A kad krepa, krepa ti 5 uredjaja!? LOL

Re: Manual za usisivac Zepter PWC-600?

Cini se da je upravo tako :-))))
--
[...]

Haha, meni je to isto prvo palo na pamet, 4 beep-a, mora da mu je otisao
sistemski timer, LOL.

Re: Manual za usisivac Zepter PWC-600?
snipped-for-privacy@mailREMOVE.inet.hr> says...

Tako kako sam napisao bi se moglo pomisliti da su nizovi od po 4 beep-a
ali ustvari je neprekinuti niz beep-ova. Znaci nije:

beep - beep - beep - beep    -    beep - beep - beep - beep...
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Manual za usisivac Zepter PWC-600?

Tako to biva kada se strucnjak za lonce primi proizvodnje eloektronickih
uredjaja!? LOL