Malo je off topic ali možda netko zna - Innbox ruter port

Pozdrav.

Koji je to f** shit od rutera.
Podesim mu portove i cijelo vrijeme mi pokazuje "null" pod stavkom
remote host.

postavkama od neke igrice ali ni to ne prolazi. Probao sam zasebno UDP /
TCP postavke itd.

istu ip adresu na kojoj bi ja htio otvoriti port ( makar sam probao i s
drugim adresama ) i taj skype port je otvoren i vidim ga preko "can you
see me " web stranice.

Btw. na slici je TCP/UDP ali sam probao i svakog zasebno...

https://postimg.org/image/kciiur0cj/

Re: Malo je off topic ali možda netko zna - Innbox ruter port

Skype ti vjerojatno sam otvori port putem uPnP protokola, zato ga

adresu nego da si u CGNATu, odnosno da ti je WAN adresa privatna koju
onda operater NATira na javnu na svom (udaljenom) routeru.

Vidi prvo u statusu od routera jesi li dobio pravu javnu adresu ili je