Mali paketi od 02.05.2016

http://www.posta.hr/hr/urucenje-malih-paketa

Re: Mali paketi od 02.05.2016

to je vec dugo na snazi, neznam kaj se svi cude tome?
Taj cjenik postoji odavno samo kaj ga nisu prakticirali. Sad u zadnje
vrijeme su poceli naplacivati redovito i rulja se pocela buniti i valjda
posiljala upite u postu, pa su ovi morali napraviti posebni link s
objasnjenjem zakaj to naplacuju...

Re: Mali paketi od 02.05.2016

pronasao sam nesto interesantno u narodnim novinama
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/medunarodni/2011_02_1_3.html

6.1 dostava malih paketa mase iznad 500 grama;

znaci mogu naplacivati samo za small packet iznad 500g

to je moje tumacenje, da cujem vase misljenje

pozdrav

Re: Mali paketi od 02.05.2016

triba sloziti jedno pismo kineskom veleposlaniku u RH
pa neka kinezi posalju diplomatsku notu...

pozdrav  hrvoje

Re: Mali paketi od 02.05.2016

da vidis to nije losa ideja... inace ja sam svakom kinezu naveo da ne pise i
ne salje sa oznakom small packet, samo jedan mi je poslao nakon toga sa
small packet ali sam otisao u postu i sam podigao... to sad vise nece moci
igrati...

pozdrav

Re: Mali paketi od 02.05.2016

ma ne vredi da im pises i ako nije napisano oni zaljepe naljepnicu i cak
postave neki traking broj
dobio obavijest od postara i gledam sto je to PP 00 neki brojevi i na kraju
HR a kaze ga je iz kine u obavijesti
tak da je to cista otimacina sa dozvolom
pozdrav Stjepan

Re: Mali paketi od 02.05.2016

Ili da kinezi osnuju svoju postansku (jeftinu!!..lol)
sluzbu i kod nas!?:-)

Re: Mali paketi od 02.05.2016

postoji dogovor medju drzavama o nacinu naplate i ako ga nasi
krse to ide na stetu kineza tj kineskog izvoza; znaci netko kome
je veleposlanstvo blizu neka odnese pismo na protokol pa neka
odluce hoce li se petljati ili ne. mislim da hoce, ako ih se dobro
napizdi :-)

pozdrav  hrvoje

Re: Mali paketi od 02.05.2016

Kako moze biti jeftina ako je kod nas?

Re: Mali paketi od 02.05.2016

dok se postanski uredi ne preusmjere na trgovinu speceraja!
Cujem da u jednoj EU drzavi postari obavljaju i kosenje trave
jer im je u doba interneta skajpa i SMS-a drasticno pao promet/zarada...

Re: Mali paketi od 02.05.2016

Tako ispada! Btw, sto im znaci sve ovo:

Re: Mali paketi od 02.05.2016

mozda se od 2011e ponesto promijenilo? bilo je preko nekoliko stvari:
https://www.hakom.hr/default.aspx?id17%8

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: Mali paketi od 02.05.2016

Samo je do sad, cak i ako su u nekim postanskim uredjima takve pakete
naplacivali, bilo da se nije placalo prilikom podizanja u postanskom
uredu. Taj dio je novi.

Meni je postar 4.5 kn prvi put naplatio prije 2 i pol godine, od onda
sam dobio na desetke i desetke Small Packet-a a 4.5 kn sam morao
platiti samo jos jedno 2-3 puta. Ovdje:

http://tinyurl.com/pebsvyu

sam u nekoliko postova opisao sta je postar reko kako se to naplacuje.

A neki dan je bio drugi postar pa sam ga pitao kako to ide i reko je
sljedece: 'A cuj, nisam ni ja glup - kad nekome donesem 6-7 paketa onda
mu naplatim jednog ili dva.'. Nek svatko zakljuci sta bi to moglo
znaciti.

Zadnjih dana su poceli naplacivati cesce ali par puta kada nisam imao
sitnog pa sam postaru davao 20 kn je reko: 'Mah, ko ce se sad s tim
zaj*** (mislio je na vracanje sitnog)', sjeo na motor i otiso :-)
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama