Makrai ME.55-14/4ASW-PKI

Pozdrav!

Kupio sam novo napajanje ME.55-14/4ASW-PKI I imam 2 pitanja vezana uz to UPS
napajanje.

Prvo, zasto kada je ukljuceno u mrezu I optereceno (za potrebe testiranja je
spojena zarulja 12v) svakih gotovo tocno 20sec ima naponski propad koji je u
rasponu od 1-2V, a kasnije nakon nekoliko minuta se smanji na manje od
volta?
Je li napajanje "neispravno"? Imam li razloga da ga reklamiram?

Drugo,

napajanje ima relejni izlaz I opcije podesavanja javljanja greske pomocu DIP
prekidaca. Trenutno je podeseno da se aktivira relejni terminal prilikom
nestanka AC napajanja. Nakon sto simuliram nestanak AC napajanja cuje se
aktivacija releja no na relejnom izlazu se nista ne desava. Ne bi li trebali
kontakti biti zatvoreni?

Eto toliko od mene, mozda ima netko tko je bolje upoznat sa Makrai
napajanjima...

Hvala unaprijed!

Site Timeline