Low fuel warning (Rezerva)

Napravio sam ovaj sklop metodom reverse ingeneringa. Nisam imao shemu ali  =

sa apr web stranica sam pokupio vrijednosti elementa i sloC5%BEio.

http://www.autospeed.com/cms/A_1052/article.html

http://www.fiero.nl/forum/Archives/Archive-000001/HTML/20110502-2-102221.ht=
ml.

To mi je za Golfa dvojku, sinovu koji je benzinac .Na golfu plus sa
baterije ide na pokazivaC4%8D - instrument , dalje na davaC4%8D u rezerva=
ru  koji
je promjenjivi otpornik i na kraju na masu. Moj sklop okida ali na kraju
hoda potenciometra iznad 2 volta. Zanimalo bi me drugo rjeC5%A1enje da se =
ne
gnjavim sa ovim sklopom . Na vodiC4%8Du koji dolazi od davaC4%8Da i ulazi=
 u tablu
sam izmjerio 2volta na minimumu  i ta bi mi voltaC5%BEa odgovarala kao min=
imum
nivoa goriva. Trebam sklop koji C4%87e upalit diodu kad voltaC5%BEa padne=
 na 2
volta i niC5%BEe.Uz neki delay .

LP Sasa

--
Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/

---
Re: Low fuel warning (Rezerva)

Pa prilagodi sklop, to su samo komparatori.

Re: Low fuel warning (Rezerva)

Re: Low fuel warning (Rezerva)

html.
varu  koji
e ne
zi u tablu

ne na 2
  Nemam pojma kako bi to napravio.Ne shvaC4%87am kako radi da bi ga modifi=
cirao.

---
avast! antivirus zaC5%A1tita je aktivna stoga ova e-poC5%A1ta nema virusa=
 i zlonamjernih programa.

Re: Low fuel warning (Rezerva)

impuls na izlazu, nema nekakvo polagano prelazno stanje nego naglo koje

ili 1.

prilagoditi ta "okidna" stanja.

Re: Low fuel warning (Rezerva)
Miha hvala , juC4%8Der sam naletio na ovaj C4%8Dlanak.

http://www.autospeed.com/cms/article.html?&title3D%Incredibly-cheap-voltage=
-switch&A3D%113008

i naruC4%8Dio modul.

http://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-light-detection-sensor-car-Led-light-contro=
l-photoresistor-relay-module-/251612583112?ssPageName3D%ADME:L:OU:US:3160

Uzeo sam joC5%A1 i ICE alarm , kad je temperatura po C5%BEelji npr +4 da =
se upali
ledica senzor bi iC5%A1ao ispod auta.

http://www.ebay.com/itm/DC-12V-Thermal-Relay-Control-Sensor-Module-Temperat=
ure-Switch-/261255575739?ssPageName3D%ADME:L:OU:US:3160

Tu sad moram samo intervenirat po pitanju delaya 10-15 sekundi da nemam
light-show kad je voltaC5%BEa na senzoru na okidnoj razini. :)

---
avast! antivirus zaC5%A1tita je aktivna stoga ova e-poC5%A1ta nema virusa=
 i zlonamjernih programa.

Re: Low fuel warning (Rezerva)

Tebi treba prava histereza, da recimo aktivira relej na 2V ali da ga
zgasi na npr 3V, a ne na tih istih 2V.

vrijednosti okidanja u treutku kad 2V jednom okine sklop.

originalnu okidnu vrijednost.

Ovo je samo idejni opis, potankosti ovise o izvedbi toga sklopa koji si

Site Timeline