Logièki analizator

Ivan Mataèiæ

grupi:o9hnqk$qgf$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Nikoji, to je beskorisna naprava za vecinu sklopova.

Reply to
Petar Bjelèiæ

dajte najte prije 20-30 godina u doba TTLaca i Z80/MOS6502 ta je naprava bila vrlo korisna.

Darko_R

:)

Luka Æavara

Gyz

Taj je s 32 kanala, i frekvencijom do 100MHz

- sigrok.

Luka Æavara

Jeftinjoza sa ebay-a, SaleaLogic kopija (cijena 5-10$), ve=E6 sam ga kor= itio =

nekoliko puta, =E8ak i na poslu, jer ovaj sa posla koji je ko=B9tao neki= h 100$ =

je crkao, a ovaj kinez odradio posao, dok ga nisam nehotice spojio na 24V (on je za 5V) i skurio. Nakon toga sam kupio jo=B9= 2 =

komada, jedan za rezervu :-)

Reply to
- Zoki -

tao =

=B9 =

Mo=BEda da napomenem, software od Salea radi na toj kopiji (starija verz= ija, =

1.1.15), ima zgodno su=E8elje i dekodira RS232, I2C, SPI, CAN, 1-wire .= ... Izgled su=E8elja
ae-logic-analyzer_2.jpg
Reply to
- Zoki -