LM35 temp senzor

apropos baterija i senzora....

a brandirani kao National Semicondutor....naravno, 99% je da su fejk, ali n

 drugi koji bi mi pao pod ruke, a koji bi bio kao 100% original...

isu je vjerojatno duplo skuplji tj 7-8 plus PDV tak da preko 10kn ne bi smj

1 komad 20 kn?!?

 primjerice...

Re: LM35 temp senzor

A i ti.
To je zenidba.
Ko ti garantira da ce zena biti dobra ako je sa lijepim imenom?

Re: LM35 temp senzor

"Gagibit"  wrote in message

apropos baterija i senzora....

brandirani kao National Semicondutor....naravno, 99% je da su fejk, ali nema

koji bi mi pao pod ruke, a koji bi bio kao 100% original...

vjerojatno duplo skuplji tj 7-8 plus PDV tak da preko 10kn ne bi smjeli

1 komad 20 kn?!?

Veleprodajne cijene LM35 u TO92  Texas Instruments su 2.30-17.60KN na

cijena ovisi o izvedbi chipa (tempearatura, preciznost itd)....

poslovanju...

primjerice...

Re: LM35 temp senzor

2.30kn do 17.60kn....tako veliki raspon cijene?!?!  aj dobro, ako je tako onda se nadam da sam za tih 20kn dobio najbolje iz te serije :))

Re: LM35 temp senzor

"Gagibit"  wrote in message

2.30kn do 17.60kn....tako veliki raspon cijene?!?!  aj dobro, ako je tako
onda se nadam da sam za tih 20kn dobio najbolje iz te serije :))

http://www.ti.com/lit/ds/symlink/lm35.pdf

pred kraj su popisane sve varijante koje proizvode ili koje su nekad
proizvodili....

Re: LM35 temp senzor

Ili, ako te hebu zatezni troshkovi prekorachenja rokova,

Re: LM35 temp senzor