Ljubicasti ekran TV-a

Dva TV-a, isti simptomi. Jedan je Sony, drugi Samsung. Slika ljubicasta, nema zelene. I, sad je pitanje: moze li se to srediti?

Jer, jedan je bio svako malo na servisu ali se ovo uvijek desi nakon par mjeseci. Ne znam tocno modele, ali mogu saznati ako je bitno.

Nositi na servis ili ne... pitanje je sad... :)

Reply to
Nikolaj Lazic

cijeli ekran ljubièast ili samo parcijalno? u ovom drugom sluèaju netko se mo¾da igrao sa mgnetom blizu ekrana....

Reply to
--1%er--

Boje znaju biti èudne i ako ne radi demagnetizacija ekrana! Jel' se èuje onaj specifièan zvuk kada im ukljuèi¹ glavni prekidaè?

Reply to
Vaso

Slika je kao da nema zelene komponente... kao da radi samo RB...

Reply to
Nikolaj Lazic

Dana Sat, 4 Nov 2006 17:16:31 +0000 (UTC), Nikolaj Lazic napis'o:

napis'o:

Ovak'... Slika je prvih par minuta ok, ali se nakon toga izgubi zelena boja.

Reply to
Nikolaj Lazic

Hladni lem na pojacalu vrste boje. Lemilicu u ruke i prelotavaj onu plocicu na topu ekrana.

Reply to
Kresimir Pecnik

Dana Sat, 4 Nov 2006 17:32:43 +0000 (UTC), Nikolaj Lazic napis'o:

E, da... a sony uopce nema zelene. Cak niti na pocetku rada.

Reply to
Nikolaj Lazic

Onda je riknulo pojacalo vrste boje. Dal se isplati popravljati ne znam jer kako koji majstor cijena je od 200kn do 500kn pa procjenjuj sam.

Reply to
Kresimir Pecnik