linijska, distribucijska i antenska pojacala...

koja je tocno razlika izmedju pojacala u subjectu? iz jedne "eminentne" trgovine su mi objasnili da je to sve isto, odnosno da je stvar samo u nazivu.

Reply to
Spuzva

Naravno da nije isto.... Antensko pojacalo je predvidjeno da podigne mali signal na razinu koju mozes dalje obradjivati, dakle primarni cilj je mali sum pojacala. Linijsko pojacalo sluzi za prebacivanje signala na vece udaljenosti, ima mala izoblicenja, frekventnu korekciju pojacanja, mogucnost daljinskog napajanja na ulazu i/ili izlazu... Distribucijsko pojacalo ima veliko pojacanje i mogucnost visokog izlaznog nivoa... U nekim uvijetima sva tri tipa pojacala ce se ponasati gotovo isto, ali ne uvijek....

Reply to
Sinisa Platz

Dana Tue, 07 Aug 2012 08:45:07 +0200, Sinisa Platz napisao/la je:

tako nekako i ja razmisljam. problem je samo sto svaki trgovac drugacije naziva svoje proizvode... pogle ovdje pod antenska pojacala

Spuzva

Antena se spaja na antensko pojaèalo koje ima 1 ili vi¹e ulaza kako bi se mogla spojiti 1 ili vi¹e antena, te samo jedan izlaz. Mo¾e se spojiti izravno na 1 TV.

Ako postoji vi¹e TV prijamnika, tada se koristi distribucijsko pojaèalo koje æe pripremljeni signal iz antenskog pojaèala pravilno distribuirati korisnicima. Takvo pojaèalo ima 1 ulaz i 2 ili vi¹e izlaza (jedan izlaz nema utjecaj na drugi, impedancije su nezavisne za svaki od izlaza).

Ako se signal prenosi na veæe udaljenosti pomoæi kabla, tada se koriste linijska pojaèala koja ima 1 ulaz i 1 izlaz.

Ono ¹to se mo¾e kupiti u duæanu su najèe¹æe kombinacije antenskog i distribucijskog pojaèala u jednom ureðaju. Npr. pojaèalo koje ima 2 ulaza za antene i 2 izlaza za TV prijamnike je takvo i mo¾emo ga nazvati antensko distribucijsko pojaèalo jer se spaja izravno na antenu s jedne strane i izravno na 2 TV prijamnika s druge strane.

Ovo iznad je moje osobno viðenje definicija. :)

I da, cjenik na linkanoj stranici napisan je na bosanskom jeziku, pa me malo zbunilo kako to da tvrtka ima sjedi¹te u Sesvetama. :)

Reply to
-Rio-

cekaj, koliko je meni poznato distribucijska pojacala se rabe za distribuciju veceg broja programa vecem broju korisnika, sto ukljucuje i konverziju satelitskih frekvencija u kabelske frekvencije.....

Zare

Reply to
Zare

Pa ne¹to tako sam i ja napisao. Dakle, jedan ulaz (kabel) mo¾e sadr¾avati vi¹e programa/kanala koje je potrebno distribuirati veæem broju korisnika. Kako bi svaki od korisnika dobio svoj signal (primjerene razine i kvalitete) iz istog izvora, koristi se distribucijsko pojaèalo.

Konverzija DVB-S u DVB-T ili analogni signal nije osnovni postupak/namjena distribucijskog pojaèala.

Reply to
-Rio-

Pojacalo ne radi nikakvu konverziju, pojacalo pojacava signal - ne mjenja oblik, modulaciju, standard ili tip signala... U odnosu na ulazni signal, mjenja se samo amplituda...

Reply to
Sinisa Platz

Dana Wed, 08 Aug 2012 00:06:56 +0200, Sinisa Platz napisao/la je:

na interflesku se moze pronaci svasta al ja ne mogu naci nikakvu knjigu ili prirucnik o tv antenema i sustavima. zanima me kako tumaciti pojedine oznake, kako pravilno pozicionirati antene, koja pojacala koristiti i kako ih podesavati...

Reply to
Spuzva

Poslovna tajna montera i servisera?

Dana Wed, 8 Aug 2012 23:12:34 +0200, vaso napisao/la je:

opremu mozes kupiti gdje hoces al nemozes saznati kako se koristi. nije onda ni cudno sto ljudi imaju problema sa prijemom

Reply to
Spuzva