ledice za dnevno svjetlo

ekipa koje su Vam se pokazale najbolje? pretpostavljam sa ebay-a su .

Re: ledice za dnevno svjetlo

fjfj
Koliko wata najmanje moram uzeti da se vidi po suncu?

Re: ledice za dnevno svjetlo

Za rasvjetu radnog stola koristim LED strip, 2x70 cm s 3528 LEDicama
temperature boje 5000 K.
To mi je dovoljno. A za nekaj bolje, imam halogenu lampu 50 W.

Re: ledice za dnevno svjetlo

fjfj

Mislio sam ledice za auto:-)

Re: ledice za dnevno svjetlo
On 22.3.2013. 2:18, gh wrote:
/cut/

Razmišljao sam o tome, ali meni je to ružno ako LEDice nisu ugrađene u
sam far, odnosno "ispod" stakla.
Kad bih stavljao, stavio bih 5 x 1W u svaku stranu, 4300 K.
:)

Re: ledice za dnevno svjetlo

fjfj

Pa mozda bi i stala neka traka u sam far, dalo bi se ugurati:-)

Re: ledice za dnevno svjetlo
On 22.3.2013. 17:35, gh wrote:
/cut/

Kod mene na Meganeu je dnevno svjetlo žarulja od 21 W, onakva kakva se
koristi za stop svjetlo ili žmigavce.

LED traka od 5050 bijelih ledica se dovoljno vidi (60 LED/ 1m), no
pitanje je estetike. Ne moram niti spomenuti da se sve to kosi s
Pravilnikom o homologaciji. :)

Re: ledice za dnevno svjetlo

fjfj

Ako stavim umjesto pozicije ledicu od 5-10w. Tako da cijeli far svijetlia.

Re: ledice za dnevno svjetlo
Dana 23.03.2013. u 11:50, gh napisa:

a hladjenje?
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Ja uzeo od Artasa, pokazale se jako dobre sa svake strane po 5 komada, na
svaku cetvrtinu hladnjaka od procesora.. Rade vec godinu i pol bez
problema... No nedavno me zaustavila policija i gnjavila oko toga. Sad
ciljam na nesto legalno npr. phillips daylight one imaju neke certifikate
no i dalje neznam jel to legalno u hr. Pokusao dobiti odgovor od CVH no ne
dozivljavaju me bas...

--
Život nije FER.

Re: ledice za dnevno svjetlo

Sto su te zezali?

--
fjfj

Re: ledice za dnevno svjetlo

Pa kao nisu serijski ugradjena... Teoretski bi me mogli poslati na
izvanredni tehnicki da se utvrdi jel to dozvoljeno... Neznam na kraju su me
pustili uz upozorenje...

--
Život nije FER.

Re: ledice za dnevno svjetlo

Tako je. Prema pravilniku o homologaciji vozila nisu dopuštena nikakva
naknadno ugrađena svjetla bez atesta i ponovne homologacije.
Također nisu dopuštena svjetla čija boja svjetlosti prelazi 4300 K.

Ja sam imao LED pozicijska (prednja) svjetla koja se zapravo i ne vide
jer su mi kratka svjetla stalno upaljena (kao dnevna svjetla - ne mogu
ih ugasiti), ali mi je tip na tehničkom pregledu vozila utvrdio da
pozicijska svjetla nisu propisane boje i dobio sam rok od 7 dana da ih
zamijenim i ponovo se vratim na tehnički. LEDice su bile 6000 K, dok su
xenon svjetla bila 4300 K.

Kad sam sve vratio na tvorničko, onda me je pustio.

Re: ledice za dnevno svjetlo

A na koji nacin je to lik utvrdio, odokativnom metodom???
I da ima neki uredjaj za mjerenje temperature boje, kak bi izmjeril ak
nebres kratka svjetla ugasiti?

I daj link na taj clanak di pise koja max temp boja smije biti u autu,
nebrem naci taj clanak.
Najblize kaj sam tome nasel je da pise da nesmijes imati plava svijetla
naprijed, kaj 6000k NIJE.

Kaj se tice odgovora na post, imam trenutno 1.5w ledice umjesto
klasicnih pozicija.
I nemoj kupovati pozicije koje imaju 3-5-10-15 ledica na sebi jer to
pocne treperiti nakon nekog vremena i prestanu svijetliti(valjda
preslabi lem, vide se zuti/izgoreni spojevi). Imal sam 2 kompleta prije
ovih sad koje su rikavale s vremenom. Ova je jedna velika ledica, treba
vremena da se vidi trajnost :)

Site Timeline