ledice svijetle i kad je iskljuceno

Ubacio sam nove gu10 ledice i kad na prekidacu (dva krizna i dva izmjenicna - hodnik) iskljucim ostanu malo svijetliti. Trajno. Izvadio sam jednu i voltmetrom izmjerio 29V. Instalaciju je pred 5-6 godina postavljao renomirani profesionalac.

Zamijenio sam ih sa drugima koje ne svijetle ni malo dok je iskljuceno,
ali sad ostaje pitanje da li da tako ostavim ili da zovem renomiranog profesionalca? Tih 5-6 godina su bile halogenke kojima taj napon nije bio dovoljan da prosvijetle, ali me zanima da li je to zanemariva potrosnja struje, kao i od kuda taj napon.

Hvala i pozdrav svima!

Re: ledice svijetle i kad je iskljuceno

To je zbog kapaciteta voda prema prekidacu, koji je ocito dug i zice
medjusobno blizu.
Treba razmaknut zice.
http://free-zg.t-com.hr/paramedia/download/C.jpg

Re: ledice svijetle i kad je iskljuceno

Zahvaljujem na odgovoru. To sam i izguglao, ali mi je bilo tesko povjerovat
i da se tako moze doci do 29 V. Cetiri su prekidaca, pa bi to bilo oko 6 me
tara da zice idu blizu.
Iznad stepenica je drugi takav krug, ali sa samo dva prekidaca. Sad sam isa
o i tamo izmjeriti, ima 7 volti. Nisam to ocekivao, ali to znaci da je to t
o :)
E sad, mislim da razmaknuti zice u cijevima ne mogu, nego eventualno zamije
niti sa nekim bolje izoliranima (kakvima?).
Kolika bi tu mogla biti potrosnja struje? Ako je zanemariva razmisljam da o
stavim ovako kako je sad :)

[...]

:)
[...]

Potrosnja je tu zanemariva, vise curi kapacitivno u zemlju kroz zid.
Ali ako te bas smeta, pada mi na pamet da te dve zice zamjenis sa onima sto
imaju debelu izolaciju.
Uzmes sto deblji koaxijalac za tv antenu, svuces mu oplet koji je obcno malo
pletenice i staniol i imas zicu sa
debelom izolacijom pjenastog polietilena.
Drugi nacin je da zaobidjes salter sa relejom.
U razvodnu kutiju stavis relej sa svitkom 230v i salterom ga ukljucujes.
ova varijanta
http://free-zg.t-com.hr/paramedia/download/C.jpg
e sad postoji mogucnost da relej bude aktiiviran kapacitetom kabela isto kao
i ledica, to ne znas dok ne probas.

Re: ledice svijetle i kad je iskljuceno

Re: ledice svijetle i kad je iskljuceno

alo
kao

Puno hvala.

Re: ledice svijetle i kad je iskljuceno

mene zezala tinjalica na prekidacu, al samo sa nekim modelima ledica...

Re: ledice svijetle i kad je iskljuceno

isao je:

To nije, prekidaci su bez tinjalice.

Site Timeline