LED kućna rasvjeta

Zanima me LED rasvjeta za kuhinju npr. A možda i vani?
Nisam imao priliku vidjeti uživo kako izgleda pa ako može kakav komentar?
Trenutno u kuhinji koristim 24W štednu sijalicu ali rado bih je zamjenio ako bi
se pokazalo boljim izborom neka od led sijalica
novije generacije. Kupio sam Maglite LED bateriju i impresioniran sam jačinom i
bijelim svjetlom koje daje pa očekujem nešto slično
i od ovih sijalica.
Jedan od primjera evo na eBay-u:
http://cgi.ebay.com/6W-E27-Warm-White-5050-LED-Corn-Light-Bulb-200V-240V-/140473724691?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b4e2ef13

Dakle zanimaju me komentari i vaša mišljenja, iskustva i preporuke...
Poz.

Re: LED kućna rasvjeta
za dekoraciju ok, ali za glavno svjetlo zaboravi,..to svijetli malo jace od
svijece..12 000 mcd.. ..imam 5W takve slicne s smd ledicama i nula bodova.
A vani za night light - dekoraciju su ok.

http://cgi.ebay.com/6W-E27-Warm-White-5050-LED-Corn-Light-Bulb-200V-240V-/140473724691?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b4e2ef13

Re: LED kućna rasvjeta
Orjentir mi je led sijalica koja je u Malgite svjetiljci (3D), svijetli ako se
mogu tako izrazit "k'o luda" :), ili bar dobivam
takav dojam, pošto se radi o usmjerenom snopu...

Re: LED kućna rasvjeta
bas tako, usmjeren snop . ove led zarulje slabasno svijetle...reflektorske,
zamjena za halogene, su donekle ok, ali opet imas spot
light....preporuka..stedne zarulje od renomiranih proizv. za glavno svjetlo,
a led za dekoraciju..

http://cgi.ebay.de/LED-Lampe-Leuchtmittel-50W-Birne-E27-warm-weiss-/320613649841?ptDE%_Haus_Garten_Inneneinrichtung_Leuchtmittel&hash=item4aa6100db1
--ovo je vec ok, ali cijena ?...za sad po meni  neisplativo..

http://cgi.ebay.de/LED-Birne-Strahler-Lampe-4-5W-50W-90-LEDs-E27-Weiss-/280519352353?ptDE%_Haus_Garten_Inneneinrichtung_Leuchtmittel&hash=item415041a021
--jeftinija opcija

racunaj : 100W obicna zarulja (220 V) ima oko  1380 Lumen-a, pa si predoci
kako svijele ove gore.

Re: LED kućna rasvjeta

mogu tako izrazit "k'o luda" :), ili bar dobivam

onda se orijentiraj na ove ledice:
http://www.luxeonstar.com /

ili nekaj ovakvog:

uglavnom...sa googlom traži pojmove:
"power led"
"high power led"

pa nabavi i experimentiraj

4 ove:
deni na vrpu... i da vidiš svjetla
;->>>

Re: LED kućna rasvjeta

ZaB9%to bas te? Cree XPG su trenutno najbolje LEDice za rasvjetu IMHO.
Daju oko 140lm/W u idealnim uvjetima, tj. moze se sloziti rasvjeta uz
efikasnost od skoro 100lm/W (postoje gubici same ledice s
temperaturom, gubici na napajanju, gubici na leci (difuzoru) ako je
ima). Dakle potrebno je oko 13 tih LEDica da zamijene jednu B9%tednu
BE%arulju od 100W.

A9%to se tiE8%e usmjerenog osvjetljenja, potrebno je koristiti difuzore.
Oni obicno skidaju efficacy (ne znam RH rijec, NIJE EFIKASNOST!) za
cca 10%. U svakom sluE8%aju, iznenadio bih se ako se neda sloziti sustav
s 90lm/W s tim LEDicama. ObiE8%na BE%arulja ima cca 12-15, B9%tedna 65-70.
Drugim rijecima LEDice ne mogu konkurirati B9%tednim BE%aruljama koju
kostaju bagatela.

Pozdrav.

Re: LED kućna rasvjeta

ma da bi reč rekel
ove su mi prve pale na pamet
;->>

Re: LED kućna rasvjeta

Učinkovitost? Korisnost? :)

Re: LED ku?na rasvjeta
http://cgi.ebay.com/6W-E27-Warm-White-5050-LED-Corn-Light-Bulb-200V-240V-/140473724691?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b4e2ef13

IMHO jos uvijek preskupe, barem one kvalitetne, i ne svjetle najbolje, ali
ako te veseli...
http://www.digitalversus.com/low-energy-consumption-how-to-choose-your-led-lights-article-1082.html

--
________
Re: LED kućna rasvjeta

"=item20b4e2ef13

Re: LED kućna rasvjeta

Yep.
Ja bi planiram sloBE%iti LED rasvjetu u kupaonici poglavito iz razloga
B9%to BE%elim malo "opipati" tehnologiju i samo projektirati sve.
Kupaonicu sam izabrao jer mi je dosta cca. 1000lum, a B9%tednja BE%arulja
nije prikladna iz dva razloga. Prvo CFLu treba da se zagrije za full
brightness, a u kupaonicu ulazimo E8%esto vrlo na kratko. Drugi, E8%esto
paljenje/gaB9%enje CFL-a E8%ini CFL manje ekonomski isplativim jer punoo
brBE%e krepa, a kosta puno vise od obicne BE%arulje.

Inace pricao sam na sajmu elektronike u Munchenu s glavnim E8%ovjekom za
Cree u Fransuskoj i on mi je rekao da je cilj kompanije u vrlo skorom
periodu ponuditi komercijalno 200lm/W LEDice. Takve danas vec rade u
laboratorijskim uvjetima s dotiE8%nim efficacy-jem : (i dalje neznam RH
rijec? nije efikasnost jer efikasnost ne moze imati jedinicu).

Uglavnom, bit E6%e neB9%to od tih LEDica. Ako zbog niE8%ega, onda je zbog
zabrane proizvodnje incandescent BE%arulja B9%to E6%e i RH prigrliti soon
enough, a CFL nisu svima na volju.

laku noc

Re: LED kućna rasvjeta
cut

To je efikasnost izrazena u postacima prema max. teoretskoj efikasnosti
led-ice, tj. max teoretska efikasnost led-ice je 683 lm/W. Znaci ako
napreve ledicu od 683 lm/W dobit ce 1 ili 100% efikasnosti, za ledicu od
341,5 lm/W imat ce 0.5 ili 50% efikasnosti.

LP,
  Mladen

Re: LED kućna rasvjeta

Sure, samo sam rekao da neznam RH prijevod :)

Re: LED kućna rasvjeta
najjeftinije je uzeti samo obicne 5mm  ( ili 10 mm ) ledice s po 18 000 - 22
000 mcd pa iskemijat s njima. tako sam i ja slozio dekor. rasvjetu u dn.
bor.  16 led po jednom mjestu, 9 mjesta na zidu.. pristojno laganini ugodno
svjetlo, za gledat tv odlicno. i jos reflektor( za po vani ) s 192 diode na
12 V..snage oko 11W.. ( na 12,3 V vuce 950 mA)
na ebayu su bile 600 kom 5mm za 50 E,
prevelika usmjerenost se lako rijesi turpijicom...

Yep.
Ja bi planiram složiti LED rasvjetu u kupaonici poglavito iz razloga
što želim malo "opipati" tehnologiju i samo projektirati sve.
Kupaonicu sam izabrao jer mi je dosta cca. 1000lum, a štednja žarulja
nije prikladna iz dva razloga. Prvo CFLu treba da se zagrije za full
brightness, a u kupaonicu ulazimo često vrlo na kratko. Drugi, često
paljenje/gašenje CFL-a čini CFL manje ekonomski isplativim jer punoo
brže krepa, a kosta puno vise od obicne žarulje.

Inace pricao sam na sajmu elektronike u Munchenu s glavnim čovjekom za
Cree u Fransuskoj i on mi je rekao da je cilj kompanije u vrlo skorom
periodu ponuditi komercijalno 200lm/W LEDice. Takve danas vec rade u
laboratorijskim uvjetima s dotičnim efficacy-jem : (i dalje neznam RH
rijec? nije efikasnost jer efikasnost ne moze imati jedinicu).

Uglavnom, bit će nešto od tih LEDica. Ako zbog ničega, onda je zbog
zabrane proizvodnje incandescent žarulja što će i RH prigrliti soon
[...]

Poglej video klasika vs LED:

http://www.youtube.com/watch?v=xVlBqKFifMc

Re: LED kućna rasvjeta

Interesantno da na mojoj video kameri LED rasvjeta ne treperi.

Site Timeline