LCD TV

Pozdrav grupama,

Kucnuo je èas da si i ja kupim novi TV, ¹tovi¹e LCD TV. Sad me zanima, za cijenu od oko 10000 kn, koji LCD televizor bi mi preporuèili, obavezno 16:9 i ¹to veæa dijagonala, znaèi preko 76cm. TV bi primarno slu¾io za gledanje DVD-a i bio spojen na komp pa je i vrijeme odziva dosta bitno iako dotiènu informaciju nikako ne mogu pronaæi za televizore. I ako je ikako moguæe da se zna da dotièni lcd nema bad pixele :-)

Puno hvala svima na pomoæi ;)

Reply to
Stiv

82 cm nije bogznakak veliko na 16:9. Da gledas na njemu sliku 4:3 mislil bi da imas klasicni TV od malo vise neg 55 cm.
Reply to
stef

Imas u HG spotu grunding za oko 8000kn i ima fantasticnu sliku...pricam iz prve ruke. Moja teta si ga je kupila i ima fakat superiornu sliku...16:9 a dijagonala je oko 80cm (ne znam tocno). Vrijeme odziva je stvarno super...nis se ne primjeti

Reply to
Kresimir Pecnik

to i mene muci. zna li tko koja je shema sada sa hrvatskim drzavljanim koji zive i rade vani. da li jos uvijek modu uvest robe u nekoj vrijednosti (mislim da je cca. 10k kn) bez placanja davanja. ako se to jos moze onda bi uzeo vani jer je ipak dosta jeftinije.

Reply to
307

jos jedno pitanje da li se slika koje se emitira u 4:3 formatu jako deformira kad nju 16:9 tv prikazuje na cijelom ekranu? (mislim da ima neki zoom da je kao malo stisne po visini a dio odreze) jel tko to vidio i kako to izgleda?

Reply to
307

To ne znaci dac neces placati pretplatu. A ako ti je display sastavljen od 2 displaya, cest slucaj kod LCD-a, onda zna se, 2 pretplate.

Reply to
El Krbaccha

Zasto zivis s tetom? (zakljucujem po ovom "iz prve ruke")

Reply to
El Krbaccha

ne da se deformira, nego se obmota oko televizora. Zarto se uz taj televizor prodaje i gramafon. Direkt drive. Umjesto podnozja za TV.

Reply to
El Krbaccha

Nema teorije da je vani jeftinije

Kresimir Pecnik

tv

stisne

odi u ducan pa pogledaj...zar nikad nisi vidio 16:9 TV...a zivis na zapadu :-)))

Reply to
Kresimir Pecnik