LCD monitor problem

imam jedan stari LG 22" W2234S koji vec 2 godine stoji u kutiji na tavanu jer sam ga zamjenio drugim monitorom.. Sestricni crkao njen monitor pa rekoh evo ti ovaj LG, no izgleda da se od stajanja pokvario ??

Znaci, kad se upali, sve je super, no nakon sat/dva, kad se ugrije, u gornjem desnom kutu se pocinje deformirati boja.. npr. na plavoj pozadini boja ide u crveno, dok se recimo na bijeloj pozadini nista ne primjeti... kad se monitor ugasi i upali nakon par sekundi, opet je sve ok, ali za 5-10 minuta opet dolazi do deformacije. Ako stoji ugasen duze od 10ak minuta onda mu treba opet sat/dva do deformacije boja... Kao da probija pozadinsko osvjetljenje, ali u boji :/ se netko susreo vec sa slicnim problemom? bacit monitor u smece ili?

evo kak to izgleda nakon sat vremena..

chabmar

moguce da je doslo do deformacije kucista pa pritiska panel... obicno ljeti na tavanu bude prevruce... sta bi bacao monitor zbog te male flekice u cosku... ako te bas smeta i odlucis ga baciti, pokloni ga meni... :-) dobis 50kn za postarinu a ostane ti i za barem male cevape :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Hm.. tavan je toplinski izoliran tak da sigurno to nije uzrok.. Ma ta flekica se vremenom siri i sve je veca.. nakon 3 sata kompletno zahvati ovu prvu ikonu gore.. zanimljavo je to da ako u tom slucaju ikonu premjestim na drugo mjesto, na njenom mjestu ostane njen trag, kao sto se na starim plazmama znao zaprzit logo od HRTa..

Reply to
chabmar

koja je graficka ?

Reply to
ikujhbgf

Ovo je vrlo netipièan problem i gotovo sigurno je problem u samoj matrici. Ne bih znao ¹to je uzrok toga, ali ¹to god da je bojim se da nije popravljivo bez mijenjanja cijele matrice. Probaj da li je na tom mjestu monitior topliji od ostatka zaslona ali na ISTOJ horizontali(jer æe sigurno biti hladniji ako krene¹ prema dolje).

Reply to
The Unbound

evo jos malo slika

Znaci nakon sto monitor radi 4 sata, ovako to izgleda na razlicitim pozadinama:

svijetlo plava:

svijetlo zelena:

tamno plava:

tamno zelena:

crna:

I evo ono sto sam pricao da ikone i slova ostanu kao na plazmi zapeceni

Mjerio sam temperaturu na horizontalnoj liniji i iznosi oko 47°C, dok na drugom LCDu, kojeg svakodnevno koristim iznosi oko 44°C

Reply to
chabmar

To ti je problem s panelom. Ignoriraj ili zamijeni panel, ¹to se ne isplati. f

Reply to
Filip Lolic