Kupnja osciloskopa II

Nedavno sam pitao za preporuku jeftinijeg osciloskopa (do 4000 kuna, min

2x40 MHz). Na kraju nisam ni¹ta ni izabrao nego sam proslijedio zahtjev komercijalisti u firmi i stiglo je ovo :)

Ke recesija, nek su se i oni papci jedan put zajebali :D

Slika na binsima...

Reply to
coin

Najs! Sad uzivaj! :)) Koliko $$$$ ako nije tajna? f

Reply to
filiplolicREMOVE

Naèuo sam 3000 ali ne pitam puno, neka je on na stolu pa koliko god bilo :) Vidim da je u Alprou bez sondi i interface-a 9999 kuna (i bez pdva). Mi smo dobili 4 sonde i USB interface i jo¹ ne¹to u kutiji, sad mi je prevelika gu¾va da otkrivam detalje, iza NG...

Reply to
coin

Ma da, bitno da je on na stolu ;) I ta cijena u Altprou je sigurno veca, mislim da im katalog ne moze pokazati vise od 9999,99kn :)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Pa da jebemti, 2169 funti sigurno nije 9999 kuna :D Nisam na to pomislio :)

Reply to
coin

"coin"

cek cek, i ti si to dobio za 4000Kn ili za 4000 baksa?

4000 baksa je preskupo, ali 4000Kn je ipak bolesno dobra cijena. AKo ima jos po toj cijeni sa komplet sondama i ja bi kupio, placam odmah, virman..
Reply to
miha

Kupila nabava firme u Bologni (tamo mi je centrala). Gdje toèno su kupili i koliko su platili nemam pojma, samo sam naèuo 3000 dolara ¹to ne mora biti toèno. Nemam ni volje ni potrebe pitati za detalje. Oèito se netko u nabavi zajebao pa da ne talasam bez potrebe.

Reply to
coin

"coin"

ah..sretnik.

U¾ivaj u finom poklonèeku za blagdane. Da znas da sam jalan :).

Reply to
miha

:)

Reply to
coin

he he kaj nije tvoj za 3000 kn bolji ? :D

Reply to
grizli

"coin"

ali nisam zlurado jalan, neka ti slu¾u dugo i dobro i neka se nitko ne sjeti provjeravati sto je zapravo isporuèeno :)

Reply to
miha

Hvala na dobrim ¾eljama, neæe se to provjeravati. Nije prvi put da je tako ne¹to kupljeno :) A da netko i ide provjeravati lako uvjerim bossa da sam sad ne taj scope toliko navikao da jednostavno vi¹e ne mogu zamisliti rad bez njega.

Reply to
coin

Naravno da je moj bolji, sto moze neki tamo LeCoy naspram Rigola... :))) f

Reply to
Filip Lolic

Doduse....neki imaju i malo mocniju stvar :)

Slika na binsima.

Meho

Reply to
Meho

Masala :)

Reply to
coin

ev

Reply to
Puki

ne ozbiljno, jedan i drugi je 100 mhz i jedan i drugi je 1 gs/s i sl... sad LeCoy je ime ... :D

Eto bas sam imao prilike vidjeti za agilentov "network/frequency analyser" SAMO konketor (bez kabla, ekvivalnet bnc-u samo sto je ovaj deklariran za do par ghz) i kosta obican konektor (koji izgleda kao coax, naravno masivniji)

15000 kn ... pa ti vidi.. da je od cistog zlata/ palatine kostao bi manje

Reply to
grizli

Za sve paranormalne pojave :)

Meho