krepao LCD - Page 2

Re: krepao LCD

Ako ti je satnica 50ak kuna, tih 29200 sati da si radio nesto korisno
umjesto gledao TV, imao bi sada milijun i pol kuna s kojima ne bi znao
sto da radis. Just sayin' :)

Mozda je to znak s neba da pametnije ulozi vrijeme nego u TV :)

Pa "ako nisi elektronicar", sto ti znaci koliko kosta nova lampa?
To ti nadje DDG ako ga pitas, npr. https://www.lampspros.com/tv-lamps/samsung.html
ili sl. Nemoj gurati prste unutra "ako nisi elektronicar" jer ti zivot
vrijedi vise od norma sata elektronicara.

A koliko bi te kostao servis, to nadjes servis pa pitas.
Cijena lampe nema puno veze s cijenom popravka TV-a :)

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Re: krepao LCD

I ti isto prebrzo zakljucujes. TV je bio u dnevnom boravku i kupljen je

spavali pred upaljenim TV-om.

Gle ne mislim gurati prste unutra nego u sobi svojoj imam ispravan LG
32" hd-ready (1366x768) koji je stariji od tog Samsunga, ali je puno

S obzirom da gledam TV 10 min dnevno (kad idem spavati upalim TV da imam
svjetla u sobi), pitam da li je isplativo popravljati Samsunga ili

Re: krepao LCD

gle cuda ima jos takvih :-)))))

pozdrav

Re: krepao LCD

A, koji to tocno model?

Re: krepao LCD

LE40B650T2WXXH

Re: krepao LCD

spojit na TV sa default user/pass... i rade aplikacije sa SamyGo...

aplikacije i ona za pristupat Windows shareovima i streamanje filmova

https://forum.samygo.tv/viewforum.php?f=5

Re: krepao LCD

Pitao za slucaj da nije fluo, nego LED rasvjeta...
Ali, ok... da ovo nije LED. LED bi se dao zamijeniti u kucnoj radinosti.

Re: krepao LCD

Napisah odmah da je star oko 8 god, mislim da tada nije ni bilo LED

to u pitanju...

Re: krepao LCD

Pojma... sredivao samo svoj LED.

Site Timeline