krepao LCD

Krepao mi jucer (ko za klinac bas na Bozic) Samsung TV star otprilike 8
godina, prvo je slika pocela lagano treperiti i onda mrak dok ton ide
dalje. Ugasim upalim, radi 30 sekundi i treperi i ugasi se pozadinsko
osvjetljenje. Probao osvjetliti ekran sa svjetiljkom i vidi se da mjenja
boje, samo je izgleda lampa krepala.

Pa sad pitanje da li se to isplati popravljati i koliko bi mogao biti
popravak? TV je LCD 40" full HD ... Hvala!

Re: krepao LCD

https://www.youtube.com/watch?v=mUvclBfaMXg

Sam bog zna, on ti ga je i s....o :)

Re: krepao LCD

A znas da nisam elektronicar... pitam ko laik, rekao sam sto se
desava... meni lici na lampu jer znam da ima ogranicen rok trajanja, a
TV nije pokazivao nikakve simptome da bi uskoro mogao krepat, samo je
pocela slika mjenjati brightness i onda je nestalo slike, a zvuk je isao
i dalje. Zato sam pretpostavio da je lampa jer je LCD i ima rok od oko
30 tisuca sati i pod predpostavkom da je TV radio 10 sati dnevno u 8
godina je to... 29200 sati i to je tu negdje kad joj je vrijeme...

A da je napajanje onda se ne bi kod svakog paljenja pokazala slika...

Pod pretpostavkom da je lampa, koliko kosta nova... ;) ti si iz Rijeke
ako se ne varam... di je uopce servis za Samsung tu kod nas?

Re: krepao LCD

Malo si kontradiktoran :)

pojma, evo ti servis pa nazovi
https://www.samsung.com/hr/support/service-center/

Re: krepao LCD

Ma pokusavam linijom manjeg otpora... vec sam kupio HiSense 4K UHD 43"
danas za 2700 kn, TV bi popravljao jedino ako je isplativ popravak... pa

vidjeti.... bitna mi je bilo kakva cifra da znam od-do koliko te stvari

samo zatoh... kolko otprilike pod tom pretpostavkom da je CCFL otisao.

Re: krepao LCD

I, kak radi HiSense?
MOze malo komentara?

Re: krepao LCD

Pa evo ovako prvi dojmovi...

Netflix isto radi out of the box, ponudilo mi upgrade plana sa FHD na

kompa.

formatiranog u NTFS radi glatko MKV 1080p sa DTS 7.1 (film od 12 GB),

recimo ako je bijela pozadina i bijeli titlovi budu na crnoj pozadini pa

moraju imati isti naziv kao i film...

Treba malo zgooglat taj polu-pametni OS koji je na TV-u pa vidjet da li

Ovaj sam kupio...
https://www.elipso.hr/audio__video/televizori/HISENSE-H43A6550/

Lp

Re: krepao LCD

Gledao i onog H50A6140...
Za njega pise da nema PVR i da ima dual core + dual core Mali graficku.
Kak radi PRV (snimanje tva) na tvojem?

Re: krepao LCD

Iskreno nisam probao... nisam ni odskeniro listu programa, budem
nocas... sve je prek maxtv a tamo imam snimalicu, a sam PVR na stik sam
do sad radio preko externog dvb-T prijamnika... ali bas cu probati da li
radi sa ovih digitalnih izvora... mada brijem da ce prije raditi na LG
starom 10 god nego na ovom novom, lol....

Re: krepao LCD

Ja sam to radio prek linux masine i usb dvb prijemnika. Ali. bilo bi
ok i imati pri ruci mogucnost snimanja.
Philips konstantno snima na usb uredaj, tak da je "stalno spreman". Ali,
onda podere usb stick u mjesec-dva. Philips 61000nesto...

:)
Svi te snimke kodiraju, tak da ih mozes gledati samo na tom tvu.

Re: krepao LCD

imas ti kakav skajp ili nesto posto si uvijek u ovo doba budan, pa da
rijesimo to real time :D .... poruke naravno samo.... alergican sam na
pozive.

Re: krepao LCD

Eto snimio na PVR sa DVBT... neki cudni fajlovi... dobro govoris...
.pvr , .rfi , .bin i pvr.db ... ali sve sa DVBT.... ful sranje... sta s
tim... a snimat sa HDMI nemoguce izgleda... nabijem ih, nac cu rjesenje :D

Re: krepao LCD
[snip]

Ha, da... bar su svi konzistentni s dvb snimanjem.

Nisam jos naisao na snimanje s hdmija...

Re: krepao LCD

Uz malo srece, nadjes i neki program koji te datoteke zna urdjivati (
rezati reklame itd) te pretvarati u neki 'normalni' format.

Re: krepao LCD

Sumnjam. To se nikome ne isplati raditi.
Svaki TV snimi svoje. A, DVB slika je za sad ionako katastrofa.

Re: krepao LCD
[snip]

Bolje ovako, jer se i drugi mogu ukljuciti u nase trabunjanje. :)
To i je svrha newsa. :)

Re: krepao LCD
says...

Ovdje pise da ima opticki audio izlaz:

https://hisense.co.uk/tvs/all-tvs/a6550/
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

E pa pregledo ga opet i manual i ja ga nemrem naci. Corav ocigledno. I
opticki bi bio ok samo da je izlaz. Da sa USB kad pustim film moze na
receiver i zvucnike.

Re: krepao LCD
says...

Osim optickog audio izlaza imas i jedan HDMI ARC konektor pa i tu imas
audio izlaz.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: krepao LCD

Ali evo pregledo opet i ja ne vidim taj opticki izlaz. Daj nekl link?

Site Timeline