Kontroler za zvucnike

Od Logitecha, Z-2300, krepala uticnica za sluske... ocito se odlemila
ili nesto....

Kupio www.ebay.com/itm/261147933822 i platio skupa s PDV-om (islo na
carinu) oko 500 kn, da bi ispalo da i novi kontroler ima iste probleme
kao i stari. Malo lovi malo ne, pa se losije cuje, kao da zvuk dolazi iz
bacve. Mrdas kabel od slusalica i popravi se zvuk. Probano s 3
razlicitih slusalica i na svima je isto.

Otvoriti dispute ili ?

Ima tko da moze popraviti novi/stari kontroler za neku normalnu cifru?
Lud sam vise, a ne bi htio baciti zvucnike koji su mi jos uvijek dobri.

I ono najbitnije, kontroler pojacava zvuk na sluskama, sto ne mogu
dobiti ako ih ukopcam drito u zvucnu...

Re: Kontroler za zvucnike