konektor za punjaè na laptop

Mi se je odvojio, pa sam ga zalijepio, pa nije radilo odnosno nije provodilo struju evidentno. Onda sam odvojio i poèistio kontakte i ponovno zalijepio, opet isto i onda odjedamput pljuc i izi¹ao je dim iz konekora, odmah sam èim je zapucketalo izvadio punjaè iz konektora, mislim da je mrtvo, ali se bojim isprobavati? ©to da radim sada?

Reply to
PeroPeroHop

Isprika.. Nisam namjerno poslao vi¹e puta mail. Postavke u outlooku su mi bile namje¹tene ascending pa sam mislio da æe poruke odozgor, a kad ono poruke odozdol!

Reply to
PeroPeroHop