Konektor za laptop

Gdje (u HR) nabaviti konektor za napajanje za HP laptop?

Radi se o C24 konektoru:

A laptop je HP C6730s.

Thnx!

Reply to
-Rio-

AFAIK, ne prodaje se zasebno. A u cemu je problem? Puknuo ti je na adapteru, ili trazis ovakav kutni?

--
www.elektronka.com
Reply to

Ma mislio sam da se (jos) ne prodaje takav zasebno, a meni treba bilo kakav jer mi treba za napajanje za prikljucak u automobilu koje radim. Mozda netko ima od neispravnog adaptera kabel? :-)

Reply to
-Rio-

kakav

Vidi u trgovinama, ja sam nekoliko sliènih kupio u nekom TV-servisu....

Ja sam ba¹ taj tra¾io prije dvije godine jer mi se slomila ova iglica unutra, a imao sam punjaè za hp laptop stariji model, al istog izlaznog napona. Nigdje to nisam mogao naæi, morao sam kupit novi punjaè.

"-Rio-" je napisao u poruci interesnoj grupi:gvs42v$k3n$ snipped-for-privacy@localhost.localdomain...

Reply to
Drale from Poljanci

Nisam jo¹ sku¾io èemu slu¾i ta iglica u sredini, buduæi da je vanjski pla¹t masa, a unutarnji pla¹t je plus. Zar ima i drugi napon ili neki kontrolni?

Reply to
-Rio-

Dana Wed, 3 Jun 2009 13:34:03 +0200, -Rio- napisao/la je:

i mene to zanima s obzirom da najcesce pukne ta iglica i laptop ne radi

Reply to
Spuzva

Koliko sam uspio na brzinu na prazan adapter spojiti voltmetar, pokazao mi je nekih 9V na sredi¹njem pinu (iglici), ali mi se okliznulo, pa nisam ba¹ precizno mjerio. :) Ne da mi se otvarati taj konektor (èitaj secirati) jer mi je novi laptop, a rado bih nabavio takav konektor da mogu napraviti adapter za auto.

Reply to
-Rio-