Konektor slican DIN-u

Frend ima Hohner Symphonic 320 elektricne orgulje iz 60 i neke godine
pa bi ih htio isprobati ali ima neke cudne konektore slicne DIN-u,
mislim da su to ovi:

https://www.flickr.com/photos/transanalog/3119130799/

Ovo je ista slika na kojoj se bolje vide konektori:

http://oi64.tinypic.com/de1ojn.jpg

Ne znam da li tu ide standardni 3-pinski DIN konektor a ne mogu pronaci
manual od tih orgulja pa da vidim pinout.

Konektor za napajanje je ovakav:

https://www.flickr.com/photos/transanalog/3119131153/

Tu sam spojio 220 V preko 2 kleme i orgulje rade ali nemaju zvucnike pa
ih ne mogu isprobati.

Na tim orguljama ima jos jedna stvar koju ne mogu skuziti - na donjoj
strani metalne kutije je polukruzni izrez unutar kojega se moze kretati
rucka za koju je pricvrscena poluga. Ove orgulje imaju isto to:

https://www.flickr.com/photos/transanalog/3119955584/

U unutrasnjosti ta poluga ocito okrece neki potenciometar ili mijenja
kapacitet promjenjivog kondenzatora:

https://www.flickr.com/photos/transanalog/3119949946/

Prvi put vidim nesta slicno i bas me zanima cemu to sluzi i zasto ta
kontrola nije na gornjoj strani pored klavijature gdje su gumbi za
ukljucivanje registara, vibrata, kontrole za upravljanje s brzinom
modulacije itd. i zasto ta poluga ima tako veliki hod.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Re: Konektor slican DIN-u

I meni

Re: Konektor slican DIN-u

Nisam imao pri ruci nijedan DIN konektor pa da isprobam, moguce cak da
pase kabel od DIN mikrofona. Onda jos samo treba skuziti kakav je
pinout, prije dosta godina sam lemio konektore na kablove od gramofona
koji je imao DIN ulaze/izlaze i znao sam pinout napamet ali sad kad
gledam sam nasao:

https://allpinouts.org/pinouts/connectors/audio_video/din-audio-3-pin/

Ako se dobro sjecam onda je ovo sta je tu oznaceno sa SCREEN bila masa
od audio signala a ovdje:

http://tinyurl.com/hgkubgd

pod '5 Pin DIN Midi Leads' pise:

The cable should be screened with an overall Lap Screen. Pin 2 is
connected to the Shield (also known as Screen or Earth) and the other
pins are connected straight through.

Probati cu na pojacalo spojiti pinove 3 i 2 pa cu vidjeti sta ce biti.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Konektor slican DIN-u

Ja bih na pogadjanje rekao da je to poluga za ugadjanje iliti stimanje.

Re: Konektor slican DIN-u

Moguce, ako orgulje prorade onda cu vidjeti da li je to. Ali zasto tako
velika poluga? Synthesizer-i obicno imaju ili mali konusni sarafic ili
najobicniji trimmer kojega treba okrenuti sa srafcigerom. A ova poluga
ima hod pola metra. Jedino sta mi pada na pamet zasto bi, ako i stvarno
sluzi za stimanje, poluga bila tako velika je da bi se postigla veca
preciznost pomaka.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Konektor slican DIN-u

To bih i ja, opet na pogadjanje, rekao. ;-)

Re: Konektor slican DIN-u

I bio u krivu, ocigledno.

Re: Konektor slican DIN-u

Tu imas manual i shemu za model Hohner symphonic 30n. Pinout je sigurno

https://www.manualslib.com/manual/904265/Hohner-Symphonic-30-N.html?page=9#manual

Re: Konektor slican DIN-u

To je to, svaka cast!! :-)

Pojacalo znaci ide na pinove 1 i 3 konektora 'connection for foot swell
or amplifier' a ova rucka ispod je da se moze s koljenom mijenjati
amplituda vibrata. Nazalost frend nema ove bas pedale za sviranje s
nogama, oduvijek sam htio isprobati da li bi ih mogo koristiti :-)

Tnx!
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Konektor slican DIN-u

Malo prije sam spojio orgulje na pojacalo i rade odlicno, samo ce
trebati promijeniti koji element jer se na par tipaka u trenutku
pritiska na tipku cuje sum. Poluga na ovom modelu nije za vibrato nego
za glasnocu. Mozda bi se ako bi se ustekala pedala za glasnocu funkcija
poluge promijenila ali sumnjam jer utikac nema mehanicki prekidac a ne
vjerujem da su ugradili tranzistorski prekidac za funkciju poluge.

Kontrole za vibrato su na par prekidaca od kojih mi funkcija jednog
nije jasna. Steta da nigje nema uputstva za bas taj model jer nisam
uspio shvatiti fukciju jos jedno 2 tipke.