Konektor

Trebam nekoliko ovakovih konektore... za pocetak bi me i dva komada
usrecila... kad bi barem znao naziv kako se zovu da mogu potraziti u
internetskim trgovinam elektronickim komponentama i na ebayu...

http://i.imgur.com/Xe8hnEq.jpg
http://i.imgur.com/Z9AZZSz.jpg

ako vec nema takovih za kupiti... mogu i rabljeni odrezani iz nekog
uredjaja...

pozdrav

Re: Konektor
http://www.te.com/usa-en/product-1-480270-0.html

Re: Konektor
ma bravo... svaka ti cast... bacam se na trazenje...
koristio si takve konektore pa znas ili?
puno puno hvala

poozdrav

Re: Konektor

Nisam koristio takve ali me je podsjetio na molex-ov konektor kod PC

koristim takve.  Jednostavno volim izazove pa sam se malo potrudio, a i
nisam imao nekog posla u sitne sate he he.

Re: Konektor

Pa to vrijedi pivu, dvije !!
Bravo!

Re: Konektor

to i ja kazem... virtualno hladno pivo ;-)

pozdrav

Re: Konektor

ma bravo... imas virtualno pivo... :-)

pozdrav

Re: Konektor
evo pronasao, ako bu jos nekom trebalo...
TE Conectivity mate-n-lok 6 pin

http://www.ebay.com/itm/TE-CONNECTIVITY-AMP-1-480270-0-SOCKET-HOUSING-6-WAY-5-PACK-/141185033210?hash=item20df48a3fa:g:9DIAAOxyOlhS8gXP

jos bum potrazil mozda nadjem jeftinije...