Koju lemilicu kupiti

Pozdrav, Skupilo se za novu lemilicu pa trebam preporuku, koju uzeti za recimo cca 600kn +-200. Rodo bi uzeo sutra-prekosutra negdje u ZG makar nije hitno ako treba narucit i cekat. Najbitnije mi je omijer ulozeno/dobiveno tj. neki bestbuy.

Sigurno je bilo rasprave vise puta al grupu pratim povremeno. Kolega mi je predlozio neku iz Simela koja je bila kojih 700kn Weller mi djeluje cijenom neopravdano

Hvala Miha

Reply to
Miha

'oces reci - ti bi jeftino, a dobro... Nema! ...nazalost...

Ako ti Weller djeluje neopravdano, pogledaj cijene JBC, Pace ili Oki-Metcal lemilica - lemnih stanica... TO je dobro, 'al nije jeftino!

Jedna mogucnost je ebay, pa ako imas nekoga vani, puno srece i taktike kod bidanja, mozda i uspijes nesto povoljno dobiti...

Do tada... protezi se koliko ti je deka duga! A i nije nesto...

Reply to
z.shenda

ako neces Weller Magnastat...onda si kupi ovo;

i ovo;

i imati ces vrhunsku lemilicu cak i sa regulacijom.....za manje od 100kn ukupno....na ruke!!!!

a ako zeils profi izgled..onda dodatno kupi malu kutiju, konektore, raskopaj punjac i umjesto otpornicke kaskade sa kliznom sklopkom ubaci potenciometar i eto ti profi lemilice za max 150kn kakvu bi kod nas platio barem 100tinjak eura....

a rezervnih dijelova za tu lemilicu ko dreka...i to po par centi!!!

Reply to
Gaghigno

Daj malo detalja. Izlaz s adaptera si spojio na pinove 4 i 5 rucke od lemilice i to je to? Gledam shemu:

Chupo
Reply to
Chupo

hehe, to care! steta kaj mi to prije nije palo na pamet. Sad imam malo durgaciju situaciju, bio mi je rodjendan pa su kolege skupile nesto love s napomenom za lemilicu, pa bi rado uzeo najbolje sto se moze u tom cijenovnom rangu da ostane uspomena.

Thx

Reply to
Miha

Ma za to koliko ja radim i ova varijanta od chupka bi mi bila dobra. Poklon je u pitanju pa bi bilo dobro da odaberem nesto kompaktno

Reply to
Miha

Dana 14.05.2013. 9:21, Miha je napisao:

Pardon, varijanta od majstora Gaghigno :)

Reply to
Miha

Idem u sloveniju po ERSA icon na popustu uskoro. Cijena je oko 300 eur s porezom.

Bolja je od wellera.

Lp

Reply to
BladeRunner

Weller nije sto je nekad bio. Mene je moja WSD81 razocarala.

Reply to
BladeRunner

uf pa to super izgleda, nisam ni znal da tak nekaj postoji

koju i gdije ces uzeti?

Reply to
Miha

Dana 14.5.2013. 17:19, BladeRunner je napisao:

Ersa je za Weller zakon! U stvari, puno je lemilica koje su bolje od Wellera.

Reply to
Coin

Dana 13.05.2013. 15:14, Miha je napisao:

uzet cu ovo

i ovo

Kutijicu si bum s gustom napravil, jedino me muci kaj nebrem najti jeftini stalak pa mi cak i ovo dijeluje ko dobra kupnja

Miha

cisto slucajno sam kupio za 100kn novu

i odusevljen sam kvalitetom i radom, nisam ocekival da to moze tak dobro raditi

Reply to
Miha

Dana 16.5.2013. 10:45, Miha je napisao:

Ersa je jedna od najboljih lemilica u klasi koju sam ikad imao. Jedino je mo?da vrh prenje?an, treba paziti da ga se ne zagrebe ne?im, onda brzo propadne. Trenutno radim sa mojom prastarom Solomonkom. Od nje je u stvari ostao samo trafo i regulacija a frizirao sam je nekom ru?kom iz Farnella, prezadovoljan sam. I opet da popljujem malo Weller - popularnost je stekao jer se nekim na?inom godinama unatrag kod nas na?ao uvoznik za te lemilice pa ih je bilo u svim dr?avnim firmama i servisima. Naravno da su ih majstori po?eli kupovati i za doma jer su na taj na?in besplatno dolazili do grija?a, vrhova i ostalog. Jednostavno odnese skureni grija? u firmu i zamijeni ga za novi :)

Reply to
Coin

Dana 13.5.2013 15:14, Miha je napisao:

pa ovako stvari stoje; u 7. mj ulazimo u EU i Njemaèka æe nam biti "tuzemstvo". tj, nema carine. ako se kupuje Made in Germany oprema tipa Ersa, anda je bolje prièekati ljeto pa tek onda naruèiti iz Njemaèke. DHL do 5kg je 29,90 Eur i dakako njemaèki PDV je 19% za razliku od na¹eg 25%. Za uvoz iz Kine neznam kako æe biti i da li æe ostati "labav" re¾im uvoza za osobne potrebe jeftinijih lemilica. sada se isplati uzeti kineske low -fidelity lemilice za ¹to manje novaca, a kasnije je ipak bolje uzeti komad profi opreme za ozbiljniji rad.

Reply to
Sanjin K.

hehe, ja od wellera s magnetostatom il kak se vec zove, imam nocne more. To mi je bila najgora i najnepouzdanija stvar u radioni. Izmjenjao sam tih sklopka i grijaci al nikako s njim na zelenu granu.

Tocno kak ti kazes, imam osjecaj da je stekao neku slavu a sad debelo kaska za ostalima. Mozda je bio davno medju prvima koji su proizveli kvalitetnu lemilicu

Reply to
Miha

Dana 16.5.2013. 15:29, Miha je napisao:

Magnastat je totalna glupost. Ako ?elim promijeniti temperaturu moram ohladiti lemilo, odvrnuti onaj poklopac, uzeti drugi vrh i ponovo zavrnuti poklopac te pri?ekati da se zgrije. Genijala ?ista :)

Stara solomonka nalemila se od SMD komponenti (koje ve?inom koristim) do

35 mm2 kabela na brodovima (stopice na krajevima, potpomognuto malim plinskim brenerom) i nikad joj ni?ta nije bilo do nedavno kad se bukvalno raspala ru?ka od starosti. Od 1998. kad sam je kupio do nedavno jedan sam vrh zamijenio. Wellerice Magnastat u firmi su se pokazale kao totalni proma?aj, pogotovo od 2006. kad smo bili uveli RoHS. Koje je to bilo isprobavanje vrhova, tempertatura, premaza, sve dok nije uprava popizdila i uzela (ponovno) Weller ali model sa regulacijom pa je stvar rije?ena. Magnastat je jednostavno imao preveliku histerezu za taj posao (8 sati lemljenja na traci).
Reply to
Coin

ja debilèek sam stavio magnastaticu na regulaciju i gle èuda; regulacija finkcionira.....a ti Nobelovac ju samo tako popljuje¹...no...daj baci u smeæe jo¹ koju Wellericu pa javi isti dan gdje si ih bacio....meni ne bu smetalo izvaditi ju iz kontejnera za smeæe... :))

tamo negdje 1992.-1993. samo dobio na poklon Weller Magnastat iz 1976. godine....upravo na foru zamjene neispravno za ispravno iz jedne firme....i sa originalnim vrhom sam gulio nemilosrdno negdje do do 2005. godine....tada sam kupio novi vrh u Chipoteci koji sam istina Bog zgulio u naredne 2-3 godine....te sam nabavio jo¹ jednu Weller Magnastaticu iz 2003. godine koja se iako kakti ko nova se raspala nedugo kasnije po nabavci....pa je i uslijedilo ono famozno servisiranje grijaèa (i bimetal sklopke kaj sam od tebe uzeo) ...uglavnom od tada jedna radi kao Magnastat, a druga i dalje na regulaciju i sve super....ova na regulaciju se ne gasi od 9. mjeseca do 4. mjeseca....a ovi novi vrhovi u prosjeku odlaze kroz cca 2 godine....dok imam jo¹ jedan stari vrh iz ranih 80tih i taj jo¹ uvijek pokazuje znakove ¾ilavosti i kvalitete iz vremena koje predstavlja...

btw; ¹to te nagnalo da se javi¹ na grupu.....opet manjak karaktera ili si se ipak odluèio vratiti meðu dobru staru ekipu koja te voli i ¹tuje èak i kada si prgav i arogantan?! :))

Reply to
Gaghigno

Mene pitas? i-con 1, Belmet.

Reply to
BladeRunner

Ovu imam(o) od '79 (cini mi se):

Koristim ju samo povremeno i na njoj je jos prvi vrh :-)

--
Chupo
Reply to