Koji prijenosni klima ureðaj i gdje?

Pozdrav grupo!

Koji prijenosni klima ureðaj da kupim i gdje? Treba mi do 12m kvadratnih...

Hvala unaprijed,

BladeRunner

All those moments...will be lost in time...like tears in rain, time to die!

p.s. Lighty, nemoj se ljutiti;)

Reply to
BladeRunner

da ga prenese u neki drugi prostor

Reply to
Boty

eto, dobio si odgovor...

Reply to
BladeRunner

Mislim da je prijenosni klima uredjaj trgovacka prevara. Tako dugo dok nemas vanjsku jedinicu koja ce toplinu oslobadjati negdje drugdje svoj prostor mozes samo zagrijati, a ne ohladiti. Dakle, to ti je frizider s otvorenim vratima koji te lijepo hladi dok si ispred vrata, ali zapravo zagrijava cijelu prostoriju.

Reply to
MrGud

Koliko sam ja vidio, prijenosni uredaju imaju vanjski dio velicine onih automata koji hlade vodu na koje se stavljaju one velike flase i to je nekim crijevom povezano s unutarnjim dijelom.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Zato jer mu se ona nekvalitetna weller lemilica toliko grije da treba ju stavit do klime

:)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

E sad si pretjerao!!!

Reply to
BladeRunner

Zaobiði ako ikako mo¾e¹! Drnda, treba dimnjak, manje je efikasna od split klime...

die!

Reply to
Sinisa Platz

Da!!!!!! Ako procitate malo komentare iznad shvatiti cete da je prijenosna klima zapravo pushiona za papcine koji se nadaju da ce tako ustedjeti lovu!!!!! Ako vam je stan veci uzmeta malo jacu klimu i (uz po mogucnosti dobro pozicioniranje) otvorite vtara - pa klima hladi sve zajedno - moja od

3,5 KW solidno hladi 55 kvadrata stana u potkrovlju. Ako imate svoju vikendicu iskesirajte nekaj i ugradite postenu klimu..... Ako mislite svake godine ljetovati u drugom mjestu...... Kao prvo kupite auto tipa karavan, jer klima zauzima previse mjesta u i onako premalom bunkeru auta, zatim daj recite koji ce vam hotel ili privatni iznajmljivac dozvoliti da samo tako vucarate svoju klimu i trosite mu neplanirane kilovate struje??? I kamo s onim crijevom od 15 cm???? mozda da ponesete Makitu sa sobom pa malo probusite zid ili dva??? A mozda da otvorite prozor i cijev kroz prozor... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Nije da se hvalim, ali ja sam monter za klime, i u vise navrata su me ljudi zvali da im montiram klimu... a onda usput mi nudili, ako bih htio uzeti njihovu prijenosnu pod racun, da li bi je za bagatelu.... (sacuvaj Boze)

Valjda je sad jasno zakaj sam postavio pitanje: "..... a zasto prijenosnu....."

Reply to
Zok

Imas u Merkatoneu na akciji

Reply to