Koji mi uredjaj treba?

Imam dva stana u jednoj kuci, sto mi treba kako bih telefonirao besplatno izmedju dva stana? Parlafon, interfon, nesto trece? I konkretnije, gdje da to najjeftinije nabavim, po mogucnosti u Rijeci? Druge mogucnosti mi nisu potrebne (otvaranje portuna i sl) i ne zelim radio telefon.

Reply to
Marin

Neznam, mozda bi ti odgovarao bezicni telefon s dvije kompatibilne slusalice. Mozes iz svakog stana telefonirati i razgovarati medjusobno potpuno besplatno. Nekakav jeftiniji bezicni tel. s jednom bazom koja je spojena na liniju i jednom koja je samo punjac bi mogao nabaviti za (vjerujem) 500-tinjak kuna. recimo ovo:

Pivek

Ako ima¹ umre¾ene kompjutere u oba stana mo¾e¹ i preko njih. Npr. sa Skypeom.

Reply to
SickBoy

najjeftinije dect sa dvije slusalice ti je cca 300kn... Ja ti nudim sa 3 slusalice za te nofce... z

Reply to
zega

Hmm. Javlja se problem sto ce mi starci (koji su u drugom stanu) nabiti racun jer ce telefonirati preko moje linije. Radije bih nesto potpuno odvojeno od telefonije.

A mozda smijesno pitanje, ako spojim dva obicna telefona paralelno, i na izvor 50V, hoce li to raditi? Ako zanemarimo problem pozivanja....

Reply to
Marin

oces malu tel. centralu 6 na 1 pa se lokalno mozes zvat do mile volje? z

Reply to
zega

u Baumaxu ima mala telefonska centrala za dva prikljucka i dva telefona avno sam to vidio. Ali nabavi si neku staru Panasonic-ovu centralu sa recimo 16 prikljucaka i onda imas u svakoj sobi i onda skonfas pozivne brojeve kak hoces i izlaze na vanjske linije ako imas vise do jedne.

Ak se ne zelis zajebavat sa time onda dect kako ti je predlozio zega

Reply to
burke

Pa taj bezicni nemoj ukopcati u tel. liniju, samo u struju, a za telefoniranje koristi poseban telefon.

Reply to
mmmaaa

na 50V nece jer ces zapaliti oba telefona. otvorena tel linija je 48V ali kad dignes slusalicu pada na cca 12V (da ne ulazimo u teoriju). spoji onu malu 9V ili neki ispravljac i jos ako su tel sa brojcanikom zamahnes sa 0 par puta i eto zvona.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Spajanje telefona na 50/60 V ide preko jaèeg otpornika od oko 600 oma, inaèe æe¹ ih skuriti. Jo¹ samo rije¹i pitanje pozivanja...lol

Zvuci zanimljivo. A jel to znaci da moram izmjenjivati slusalice na bazu, da se pune, ili se svaka puni neovisno, koji je to sustav uopce? Ako neces 'otvoreno', posaljem ti mail.

Reply to
Marin

Iams jednu bazu u koju ide jedna slusalica, i jos dvije extra slusalice a svaka ima svoj stalak i punjac... z

Reply to
zega