Kamera koja snima 8760 sati godišnje

Htio bi postaviti videonadzor, ali ne bi htiopotrošiti velike pare. Stoga
sam našao ovo:
http://www.ebay.com/itm/Wireless-Waterpoof-Day-Night-Car-Rearview-Camera-Kit-w-3-5-TFT-LCD-Monitor-/200716894842?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebba8c27a

Zanima me da li mogu ovu kameru i ovaj monitor držati da su upaljeni
non-stop, 24 sata dnevno i tako bez prestanka. Da li ovakve kamerice u
pravilu crkavaju ako snimaju stalno ili to može raditi bez problema po
cijele dane?

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje

http://www.ebay.com/itm/Wireless-Waterpoof-Day-Night-Car-Rearview-Camera-Kit-w-3-5-TFT-LCD-Monitor-/200716894842?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebba8c27a

Vjerojatno ce raditi bez problema, mada s kinezima nikad ne znas

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje
Najveći broj kamera radi 24/365 i ništa im ne smeta.
Neke ispuste dušu i nakon kratkog perioda.
Kinezi svaša naprave. :-(
Ova je predviđena da radi samo kada se ukljući "rikverc".

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje

To je ono. Ne znam da li kamera mora biti posebno projektirana da bi radila
24h ili to u principu može svaka kamera (osim naravno onih s greškom u
proizvodnji)?

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje

Ma samo pusti neka radi,eventualno ti mogu ir diode izgoriti brzo ako stalno
rade.

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje
nalupao:

http://www.ebay.com/itm/Wireless-Waterpoof-Day-Night-Car-Rearview-Camera-Kit-w-3-5-TFT-LCD-Monitor-/200716894842?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebba8c27a

u pravilu kamera može raditi, ali je pitanje kolika je kvaliteta i kada
se može očekivati crkavanje senzora. Što se tiće monitora, nebi se
kladio da će izdržati 24 sata svaki dan.

--
Pero (Klicov), makni SPAM za reply
kaciga je super stvar, ako je imaš na glavi kada tresneš

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje

Ja imam mali monitorić 4,3" koji isto služi za staviti u auto (za rearview).
MOnitorić se ne grije uopće za razliku od kamere, receivera i svih strujnih
adaptera.
Smatraš li da bi unatoč nezagrijavanju taj monitorić mogao riknuti ako radi
24 sata?

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje
http://www.ebay.com/itm/Wireless-Waterpoof-Day-Night-Car-Rearview-Camera-Kit-w-3-5-TFT-LCD-Monitor-/200716894842?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebba8c27a

Mozda sam ja krivo skuzio, mozda si ti krivo postavio pitanje (samo pazljivo
procitaj naslov posta), ali ovaj gizmo na ebayu NISTA NE SNIMA, znaci mozes
u real timeu pratiti sliku na monitoru, ali nemozes kasnije pregledavati sto
je snimano, zato sto ovaj sistem ne snima.

Re: Kamera koja snima 8760 sati godišnje
www.alarmautomatika.com ima sve sto tebi treba, pa i vise...

[...]

Rijesi hladjenje i vjerovatno moze. Cuj,sa elektronikom nikad nisi 100%
nasigurno. Mozda ce ti predstavljati problem sto su rearview camere
napravljene za jelte voznju unatrag pa ti je kad gledas na monitoru
zamjenjena lijeva i desna strana.

Sina

Site Timeline