Kako spojiti licnasti i puni vodiè ?

Yossarian

redne stezaljke (luster kleme) lemljenje

i svi spojevi su bili zalemljeni i izolirani

--
http://youtu.be/TMfcqGv4dSQ
Reply to

A da, dobro ufrces u duzini bar 3 cm, izoliraj i vozi. I to je bolje od spojnica i luster klema, manji je prelazni otpor, dakle to je najbolje. Militar standard je to uprest. Malo bolje je to zafrkano zalotat bezolovnim lemom.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Kad sam radio instalaciju sa luster klemama ogulio sam izolaciju na zicama u punoj dulji kleme, gurnuo svaku zicu sa svoje strane i tek onda pritegnuo. Na taj nacin se dobije puno kvalitetniji spoj - osim vece kontaktne povrsine i mehanicki je znatno cvrsce.

Dakle umjesto ovoga:

-----V------V----- zica1 ============== ================= zica2 ------------------

radio sam ovako:

-----V------V----- zica1 ======================== =========================== zica2 ------------------

--
Pozdrav,
Walter

Dana 02.08.2014 16:00, Nikica Malezic je napisao:

"hilznu"

ili zacinujes licnastu zicu i stavis u luster klemu...

Reply to
Sinisa Platz

Filip Lolic

za to postoje sajle. Bitna je kontaktna povrsina. Ljepota nije bitna. Bitno je i izoliirat dobrim izolir bandom koji se nece raspast ili razljepit za par godina. Dobar je onaj koji se rasteze barem na trostruku duzinu prije pucanja. Ja to radim skotch trakom, ta drzi za sad nepoznat broj godina i sve je cvrsca vremenom da je jedva nozem ogulis.

Ako je nisi koristio, ona nema ljepilo. Odreze se par cm. Aktivira se rastezanjem u vise pokusaja na trostruku-peterostruku duzinu, tada postaje tanka i mekana ko guma, omota se oko kabla, i ona se sad sama stisne i zaljepi. Mozes spoj potopit u vodu, i ne popusta ni ne topi se do 150 stupnjeva.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ne znam, pitaj kemicare. Olovo se polako izbacuje iz lotanja elektronike. Previse gladnih lotova sa vremenom. Kod jacih struja, a za 1,5 kvadrata je 10A jakastruja, spojno mjesto se jako grije ili gori. Mislim da je problem sto nije tu samo u igri bakar kositar i olovo, vec i pasta, kalafonij, zarobljene cestice zraka, i tu dolazi do reakcije pogotovo kod struje.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Dana 03.08.2014 09:45, Filip Lolic je napisao:

tvoju tvrdnju...

Reply to
Sinisa Platz

imam problem s tim. f

Reply to
Filip Lolic

Da da!

Dana 03.08.2014 12:24, Filip Lolic je napisao:

Mislio sam da je kemija u pitanju, a ne mehanika...

Reply to
Sinisa Platz

na zraku. No takva traka ali proizvodnja Scotch koju sam oduvijek koristio je ostala ista i nakon 10 g., tj. nije se raspala.

sam nabavio takvu traku, ali je bila vodljiva :)

Reply to
joss