Kako spojiti flat konektor?

Frend me je pitao da li znam kako se na ovakvu plocicu:

https://www.dropbox.com/s/mt4imhsn47ei3i7/flat_konektor.jpg

spaja flat konektor koji ide od TV ekrana. Kaze da je tu kabel bio
zalijepljen a na par mjesta gdje je pitao su mu rekli da to oni ne rade
nego bi mijenjali i ekran!?

S obzirom da je zbog vlage bila ostecena jedino plocica a nju je
nabavio preko eBay-a sad trazi kako na nju pricvrstiti kabel.
--
Chupo

Re: Kako spojiti flat konektor?

Najbolje da pita onoga tko mu je prodal plocicu. Ja mislim da je to u diy
varijanti neizvedivo.

poz

Re: Kako spojiti flat konektor?
S ovim:
http://tinyurl.com/oze3jue

Re: Kako spojiti flat konektor?

Nevjerojatno - prvi put cujem za 'okomito vodljivu' traku!! Hvala!!
--
Chupo

Re: Kako spojiti flat konektor?

LP,
Bor

Re: Kako spojiti flat konektor?

To je to. Za ljepilo znam ali ono bi napravilo kratki spoj izmedju
vodova. Ovo je nevjerojatno - da se SMD chip moze umjesto da se zalemi
zalijepiti s ovom trakom.
--
Chupo

Re: Kako spojiti flat konektor?
Hmpf.  Pridruzujem se opcem cudjenju.  Znam za one "kaklulator" lcd gumice,
ali ovo nisam vidio kao aftermarket...

Uglavnom na dosta low end mobitela i na nekad high end (Samsung e700 e710 e
715)  lcd je folijom bio zalemljen za tzv "flat" koji je na jednom dijelu
dosta tvrd i onda prelazi u gibljivi dio koji spaja preklopne dijelove
mobitela.

and to cut long story short...

https://www.youtube.com/watch?v=OaYWF6ZHoqo

https://www.youtube.com/watch?v=ScNC3i_Jc-Q

Mozes to i polemit samo daj u neki mobitel servis.

--

http://tiny.cc/Haltec