jo¹ malo o tlakovima...

Kojih, zasto 10m ?

Pa kojim trikom bi ti onda povukao rakiju?

Reply to
Petar Bjelcic

nula

ovisi o pritisku pumpe, visini sustava, protoku po jedinici povrsine....

i o visini i drugim cimbenicima

A sto ne bi bilo tocno i kod zatvorenog sustava? Pa sve je isto, jesam ti u proslom postu nacrtao da postoji razlika tlaka od

0,1 bar po metru visine, i sve jedno da li ga stvara pumpa ili tlak iz druge cijevi.
Reply to
Petar Bjelcic

Glupi i tvrdoglavi se sami odreknu interneta,

tko ima/nema pravo pristupa?

Ajde sad pocnite o kapilarnom efektu:)

Reply to
BladeRunner

"srele" wrote

K2 - 2 kvadrata K3 - 3 kvadrata K4 - 4 kvadrata K5.....itd...

kvadrata oliti 3-4 minute pranja u komadu....plafon....sve iznad toga ti je igranje sa srecom...

ekipa kupi K2 ili K3 i onda pere traktor i plugove nakon oranja pa se cudi

traktor i prikljucne alatke, onda pocnu pametovati oko financija...kao kada hobist elektronicar kupi DMM za 50kn koji nije TRMS pa mjeri napon

i krivi DMM, a ne sebe jer je odabrao taj DMM...voden logikom; DMM je DMM, u cemu je razlika....

Reply to
UPSit

Kanta i 20 m konopca!:-)

??Ako razlika ne ovisi o visini dok pumpa ne radi, kako to da odjednom ovisi kada pumpa proradi?

nebitna je kod pumpanja vode iz bunara ili u sistemu grijanja.

dasd

/CUT

Vaso, samo mali savjet:

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL
 Click to see the full signature
Reply to
Tomy, 9A5ALL

"dasd" wrote

pojava kavitacija raste proporcionalno s temperaturom vode, a u sustavu

da...mmmda...

Reply to
UPSit

Isto pretpostavke? Kako glase tvoje?

Ma nije bitno, bio je to neki "plavi" jeftilen, trajao godinu dana

slabo koristim :)

Reply to
Darko_R

Kolega, ja na ovoj temi nemam pretpostavki, osim ako su Newton, Pascal,

kavitaciju?

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL
 Click to see the full signature
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Ako je to zbilja tako...

... onda Karcheri zbilja ne valjaju.

tomu) ili je to iskustveni podatak?

//Marin

Reply to
Marin

??? A gdje sam ja napisao da su tlakovi isti kada ima protoka?

[...]

Vidim ja, ima tu znalaca

onom, pitanje

Recimo sa visinskom razlikom PC-hladnjak 3-4m :)

Reply to
Darko_R

- npr HDD :)

PCa?) :)

Reply to
Tomy, 9A5ALL

Too sa i ja htio, a onda mi pala na pamet jos bolja ideja. Da stavim racunalo u drugu prostoriju, i dovedem samo hdmi i usb kabel. I sad je sve silent.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Svojstvo pumpe je da na izlazu stvara tlak, a time nastaje podtlak na ulazu, i kad pumpa radi postoji razlika tlaka na ulazu i izlazu pumpe, i sad je to tebi "kako to da odjednom ovisi kada pumpa proradi?"

Vaso kako da mi tebi nacrtamo da pumpa na svom izlazu tlaci vodu. a na ulazu uvlacenjem vode smanjuje tlak u odnosu kad pumpa miruje? A da probas eksperiment usisavacem prasine, nabijes dvije vrece pune zraka na ulaz i izlaz pa vidis da ce napumpat jednu vrecu a ispumpat drugu.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Znanje :-)))))))))))))))))))))))))) Vaso, provjeravam tvoje misljenje.

Kako bi je kroz cijev potegao.

Reply to
Petar Bjelèiæ