Jetkanje

Zanima me kakva su iskustva sa jetkanjem plocica preko kojih je naljepljena naljepnica...nebi trebalo pojest ispod nje ako se ne varam? Naljepnica poput one na staklima izloga i sl...

Reply to
Tom Cue

Zaboravih napisati...jetkanje radim sa homemade tekucinom...solna kiselina i peroksid

Reply to
Tom Cue

Reply to
Ivan

Thanx

Reply to
Tom Cue

obièni, za papir, sigurno NE!

Reply to
Gagi-9A6AAG

radio sam jednostrane plocice i nema problema , dvostrane nisam kako ih ''centriras''da ti se poklapaju rupe??

Reply to
ivica

DA obièni za papir!

Reply to
Ivan

Pa na filmu postavis dvije dijagonalne tocke (na oba sloja). Ja prije osvjetljavanja kroz te tocke iglom oznacim plocicu i onda probijem rupe. Tako imas referencu za obje strane. f

Reply to
Filip Lolic