Jeftina lagana kamera

Ne znam gdje bi stavio pitanje, kupio sam drone koji ima svoju
integriranu 720p kameru, koja je vise interpolirana nego pravih 720p, pa
bi htio neku stand-alone kamericu montirat na quadcopter, ali najbitniji
preduvjet je da je lagana. Jer cijeli quad Syma X5C-1 ima 105g skupa sa
kamerom i baterijom.

Gledao sam neke spy kamerice, ali sve je to banana, nista od toga ne
snima dobro video niti je lagano (kemijske olovke i slicno).... pa ako
netko ima iskustva bio bi zahvalan.... :)

Re: Jeftina lagana kamera
says...

Najmanja kamera koja ima odlicnu sliku za koju znam je Mobius:

http://www.ebay.com/itm/221259368601

Ne znam da li je 45 grama s baterijom ili bez (izgleda da s njom) pa
ako to nije previse - sa slikom ces sigurno biti zadovoljan.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Moram vidjet, ima videa na jubito s ovim quadcopterom kolko hoces, npr
ovaj kaze

https://www.youtube.com/watch?v=-n7wQt7o67Y

origigi kamera ima 7.2g ... mobius cak i sa starom baterijom od 500mAh
umjesto 820mAh, ima 40g... u komentarima kazu da je to limit za ovaj
quad, i da promjena smjera ili letu nekom smjeru spustaju dron.

Zato je video samo up-down, a jos je i "valovit" video.

Treba lakse, iako bi se dalo razgovarati i o Mobiusu.

Re: Jeftina lagana kamera
says...

Vjerojatno mu za tu tezinu moraju svi propeleri raditi s blizu
maximalne brzine a kod skretanja ili letenja u nekom smjeru po dva
propelera moraju smanjiti brzinu rotacije.

To je jittering - vjerojatno zbog vibracija.

Ako za 'normalnu' cijenu nadjes kameru laksu od Mobius-a a s barem
priblizno kvalitetnom slikom, javi model.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera

Upravo to, kreni skretat i ides dolje.

A sta je da je, ne valja takav video. Bolje onda default kamera, bar ne
radi jittering, mada je u biti po mojoj procjeni rezolucija negdje blizu
480x320 (0.3 Mpx interpolirano na 2 Mpx)

Potrazit cu definitivno, ima tih spy camera u raznim modelima, od
kemijske do keychain modela, to je sve lagano, a u cijeloj prici najteza
je baterija. Ne treba mi baterija od 800mAh i da moze snimati 120
minuta... 80mAh i 12 minuta snimke, ja zadovoljan :) Ako na sta naletim,
javim.....

Re: Jeftina lagana kamera
says...

Svojevremeno sam proucio sve te mini kamere u svim oblicima i sa svim
verzijama SW i na bolju od Mobius-a nisam naletio. Samo MD80 imas jedno
desetak verzija - ja na biciklu imam verziju koja snima u MJPEG pa su
file-ovi ogromni. Ne samo da sam procitao sve u vezi tih kamera:

http://www.chucklohr.com/808/index.shtml

nego sam i analizirao .hex jedne od njih i neke stvari sam napisao na:

http://www.pluc.fr/2010/02/tear-down-and-hacking-around-gumpack-camera/

(find --> chupo_cro)

Ako pogledas vidjeces da sam jos 30.03.2013. trazio da netko provjeri
moju pretpostavku ali jos uvijek nitko nije napisa da (li) je tocna a
meni se nije dalo provjeravati.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera
says...

Evo rjesenje od samo 7g za live video:

https://youtu.be/lgAfNltlsX0

Iako slika nije neka ali mozes letjeti iza objekata.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera

Vidio sam to, ali je komplicirana izvedba. Stvarno moras bit
elektronicar za izvest ovo, a ja nisam....

Re: Jeftina lagana kamera
says...

Koliko je teska baterija quadcoptera?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera
says...

Gledao sam:

https://youtu.be/y93vzA-KRlM

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html

Vidim da daljinski ima 2 mode-a - da li se moze:

- podesiti da je napred-natrag i skretanje (rotacija) na lijevom a
gore-dole i let u stranu ne desnom joystick-u
- napraviti reverse y-osi (tako da se visina povecava potezanjem rucice
prema sebi)
- podesiti da je napred-natrag na jednoj rucici a skretanje (rotacija)
na drugoj

?

Od kud si ga ti narucio?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera

Prvo sa banggooda, pa su mi nakon 15 dana rekli da ga nemaju na lageru i
da ce im doc na kinesko skladiste za 10 dana... pa cancel order.... pa s
ebaya... doslo nakon mjesec dana. Platio PDV normalno, sve skupa ispalo
oko 100$. Uzeo verziju sa 3 dodatne baterije, ali 600mAh umjesto 500
defaultnih. Dobio 4 GB SD karticu gratis.

https://www.youtube.com/watch?v=eGistOcLjs0

To sam snimio, ali kao sto se vidi, i kad se upali 720p, slika je dosta
zrnata i ocito se radi o interpolaciji.

Osim toga dron je prilicno stabilan. Malo ga nosi u jednu stranu al to
je valjda normalno.

Prebacio sam u Mode2, ali izgleda to je to, mod 1 ili 2, nema opcije da
dolje bude gore, ili ja nisam skuzio kako.

Re: Jeftina lagana kamera
says...

Gledam na ebay.uk i tu ih bez kamere i daljinskog ima za 250 kn:

http://www.ebay.co.uk/itm/371240573536

a za 500 kn ih ima s baterijom, kamerom, daljinskim i rezervnim
propelerima. Lokacija slanja je London tako da nema carine.

Slijetanje nije bilo bas glatko - je sve proslo bez ostecenja? :-)

Meni je od kad sam kao klinac vozio autic na daljinski ostalo da mi
vise odgovara napred/natrag na lijevoj rucici.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera

Zbroji daljinski i defaultnu kameru i ispast ce te skuplje. Osim ako ne
mislis Mobiusa vozat.

Ja nisam nasao sa 3 dodatne baterije za 500kn iz EU.

Naravno, pljusno mi je par puta i sa vise od 2 metra. Samo gasi throttle
kad vidis da ide dolje i bude sve ok. Sve je to savitljiva plastika, a i
lagano je sve pa mu nece biti nista.

Da ti budem iskren, ja jos nisam shvatio kako letjet naprijed nazad. Sad
kad je mode 2, s lijevom rucicom ga dignem, ako je mrdam lijevo desno
radi hover lijevo desno (kao strafe u igrama - pucacinama). A desna
rucica lijevo desno okrece dron, ali naprijed nazad ne leti kako bi
trebao. Ili ja jos ovo ne kuzim.

Re: Jeftina lagana kamera
says...

Ali iz EU si siguran da nema problema sa carinom.

Trebalo bi vidjeti koliku masu imaju 2 ove baterije za mini kamere:

http://www.ebay.com/itm/110856821524

pa spojiti 2 u paralelu - to je onda 500 mAh.

Prema skici na:

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters/pp_73260.html

bi napred/natrag trebalo biti na istoj rucici ko i okretanje a na
drugoj od gdje je strafe. Po ovome sta pise je mode 2 onda default?
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera
says...

Kopije baterija su po 20 kn:

http://www.ebay.com/itm/171734266660

Mozda nemaju punih 600 mAh ali uzmes 5-6 komada i ovaj punjac:

http://www.ebay.com/itm/331523862821

Vidio sam da ima i originalnih baterija od 650 mAh.

Definitivno cu kupiti taj quadcopter!!
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: Jeftina lagana kamera

Spomenuo si na zastiti kupaca...
Pa eto...

Nisam letio od onda. Nemam s kim pa mi nije gust, a i strah me da cu ga
razbit. Doduse 20 losih slijetanja u kojima padne sa 2 metra i ne bude
mu nista, ulijeva sigurnost. Samo ako vidis da ide nizbrdo gasi motore
momentalno :) lijeva rucica do dna, pa mu ne bude nista...

U nedjelju cu letiti... bude novi video objavljen :)

Re: Jeftina lagana kamera

e kamere kao mobius u usporedbi sa Sonyjevim ili Canonovim kamkorderima?

io kupit takav kamkorder ali ako mobius snima jednako, mogao bih i njega.

Site Timeline