izrada plocice

Ako je tko zainteresiran da izradi jednoslojnu, jednostranu plocicu dimenzija cca 20mmx40mm, 40 komada, neka mi se javi na mail. dakle, crtanje, izrada, metalizirane rupe, .... nije smd, samo treba staviti ne555, 1 otpor, 2 konda.

thx Igor

Reply to
Hacker

skiciraj mi nacrt plo=C4=8Dice i po=C5=A1alji mi ga na mail pa =C4=87u pi= tati susjeda,=20 ima privatno firmu za izradu plo=C4=8Dica i elektroniskih ure=C4=91aja po= =20 narud=C5=BEbi, povoljan je

--=20 Jedan trenutak sre=C4=87e vrijedi tisu=C4=87u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

tko zna, mo=C5=BEda je a vi niste znali ! :-)

--=20 Jedan trenutak sre=C4=87e vrijedi tisu=C4=87u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

Metalizirane rupe na jednostranoj ploèici? Inaèe bi ti ja napravio ali je u pitanju 40 kom - malo previ¹e za ruènu izradu - dakle Markovac, Itd tim, Tiplon...

Reply to
Hector

Zasto se muciti i proci skuplje, kad Atarado Smart plocice mozes kupit/narucit u Tand-a?

Imas i online editor:

Izaberi gotovu Smart plocicu koja ti odgovara, vjerovatno ova:

Platis 11kuna i 20 lipa, skiciras u layout editoru, pobadas i polemis...

Ako se nak> Ako je tko zainteresiran da izradi jednoslojnu, jednostranu plocicu

Reply to
doob

Hmm...Nije lo¹a ideja, pogotovo za prototipnu ploèicu.....

Ma nije, vozila je suzukija...

Reply to
doob

Ma ne! U najboljem sluèaju Puch 250 iz 1929. god:

ili eventualno Zundapph 200:

:-)