ispravljac sa 220 na 12 ... pitanje

dakle, nabavio sam onaj ispravljac sa 220 na 12 istosmjernih al problem je slijedeci... Pun K**** se grijei to nije dobro. dakle treba mi nekakvo napajanje od 10W koje se nece jako grijat i da nije bas pretjerano skupo pa ak neko zna gdje nabavit u zagrebu ili okolici bio bi mu neizmjerno zahvalan... ak zna neko koje je najslabije napajanje za komp? mozda nekih

50-60W a da nije skupo bas...
Reply to
zet-jaro

imas PC napajanje za ispod 80kn, s njim mozes dobit napone (bez modifikacija) od 3.3, 5, 7, 12, 8.7, -5, -12, a mozda i jos neke uz kombinacije (mislim da bi moglo ic i 24V (ispravite me ako grijesim) znaci, dobio bi te napone bez otvaranja napajanja... mislim da je oko 250-300W, ali ne nadaj se da je super ultra stabilno...

Reply to
Locutus of Borg

je

pa

nekih

Rabljeno AT napajanje dobis za 10 kuna, neki ga i poklanjaju!

Reply to
Vaso

ali onda nema 3.3V i ostale kombinacije sa 3.3

Reply to
Locutus of Borg

U poruci:egjigi$2ib$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, zet-jaro je napisao/la:

[...]

Nabavi od nekud staro AT napjanje - bit ce ti OK. Za 10W mu cak mozes maknuti i ventilator i vecina napjna ce raditi (obrati paznju malo na temperaturu prvih par dana ako to napravis). Ako ne nades ni jedno, javi mi se na mail, imam par komada.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Napajanje obièno radi dobro bez ventilatora do nekih 50-70W....

Reply to
Vaso

U poruci:egm6q8$j04$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Vaso je napisao/la:

: Napajanje obièno radi dobro bez ventilatora do nekih 50-70W....

Nisam ga nikad tolko opteretio. Ja sam najvise do kojih 30-etak W i bilo je OK.

Vjerojatno moze onda i vise.

-- Tihomir Krizan

Reply to

Imao sam sluèaj da na jednom kompu godinu dana nije radio vent od ATX napajanja, a jo¹ ga je grijao i procesor na 1,5MHz.....i sve je pre¾ivjelo, jedino je proc èesto radio underclockano...

Reply to
Vaso