Ispravljac 50V - 20A jel netko radio

Zanima me da li je netko radio nesto slicno u samogradnji i da li ima PROVJERENU shemu, klasican spoj NE - SMPS ??

Ako je netko radio SMPS moze ali bi radje ono prvo ?

Reply to
Lex-Lutor

Zanima me samo, zakaj ne SMPS?

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

zadnja sam osoba koja kritizira ovakve stvari...ali evo jedna interesantna;

klasican spoj NE, - SMPS

klasican spoj, NE - SMPS

:))

btw; ..ja sam radio 2x 48V 1300W ...i najveæi su mi problem bili 100V elektroliti ...jedva sam nabavio 4x 10.000uF/100V..i to ba¹ jedva!! ...o kupovini novih nisam ni sanjao...bio je oko 50DM komad onda ..mo¾da i vi¹e, ne sjeæam se!!!

Reply to
GAGI-9A6AAG

U poruci: e279v5$qkm$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, GAGI-9A6AAG je napisao/la:

[...]

Sad ih imas po:

10000uF/100V - 74kn

U Elmatisu.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ja inaèe radim 25V/110A (100V u praznom hodu) na klasièan napon i to s regulacijom, trofazni i nemam problema!

Po¹to je trofazni idu tri elektrolita 2200uF u paralelu i prigu¹nica pa onda jo¹ jedan!

Reply to
mtech

Recimo da imam averziju na SMPS kada ga treba raditi u samogradnji, narocito na oklapanje ispravljaca, eliminaciju smetnji koje lutaju po napojnim vodovima, i zastitu od prenapona. Kada sve to napravis kako treba onda si cjenom presao bilo koji klasican ispravljac.

Zaboravih napomenuti da treba biti stabiliziran i sa maximalno 50 mV naponom bruma pri I-max.

Ako netko zna nesto provjereno neka gurne shemu.. TNX

Reply to
Lex-Lutor

katastrofa....ja sam ta 4 komada platio 250kn ...i jo¹ su bili oko 10 godina stari!!!

Reply to
GAGI-9A6AAG

I vjerovatno su jos dan danas bolji od ovih iz elmatisa... Pogotovo ako su sprague ili mallory... Z

Reply to
zega

Nije da se cudim. Ali stabilizirati napon na 50 V pri struji od 20 A ce biti malo teze bez malo veceg hladnjaka i par visokosnaznih tranzistora. I razmisli da ces trebati bar 20000 uF da ti bude speglan napon.

Reply to
Pero

Trenutno cijena nije bitna koliko mogucnost brze izrade, a da ce bili lako i za malo para, e to bas nemoze ici skupa.

Reply to
Lex-Lutor

Gee samo 20000 ja sam to stavljao na 10-amperce a ko mali radio sam do

20 Ampera ispravljace ali ne bi bio bad i vise samo nije bilo potrebe... Z
Reply to
zega

Zato jer je to najvece smece sto postoji. Problem je taj sto 99% proizvodjaca SMPS napajanja uopce ne rade filtraciju kako spada. Ja imam tu jednog kretena u zgradi iz cijeg stana po koaxu ide smetnja od njegovog usranog SMPS napajanja, izlazi na antenu i od tamo zraci u okolni prostor. Naravno par metara dalje je moja longwire antena i kada on upali taj uredjaj, ja se mogu je*ati sa slusanjem bilo cega do 500 kHz - dakle, nista od NDB-ova. Da stvar bude gora, ta smetnja najcesce izlazi iz napajanja preko mreznog prikljucka, tako da i kad netko drugi u zgradi upali takav uredjaj, smetnja mi udje u stan (ako sam na istom vodu). Maksimum joj je na oko 270 kHz, sa jakim harmonicima do 1 MHz.

Osim toga SMPS napajanje moze izazivati zdravstvene probleme - glavobolju, zbog izrazito jakih harmonickih smetnji i polja zracenja (ako je u blizini osobe koja radi sa uredjajem). Naravno, opet ista stvar. Sve bi bilo u redu da se uredjaj oklopi i da se izvrsi filtracija kako spada. Ali oni tamo u PRC nisu culi za filtraciju i oklapanje. Svojedobno sam imao jedno takvo napajanje u racunalu. Pa to je bio pravi uzas. Kada si to upalio, svi radio uredjaji u sobi su bili potpuno zaguseni do 1 MHz. Hvala bogu pa sam pronasao napjanje sa FCC licencom. Od onda nema vise nikakvih smetnji.

O faktoru snage SMPS uredjaja vjerovatno sve znas, pa mislim da to ne treba spominjati kao jos jedan nedostatak.

Reply to
Tomislav Stimac

Chill maan sto si se uzrujao toliko, posalji bolji spike u mrezu dok to radi pa ces vidjeti kako je to kad se nema filtera (fireworks) 8-))) No salu na strano ljudi koji su te pitali valjda naprave solidan SMPS a ne nekakvo smece... No uglavnom znam o cemu pricas sa malo boljim zahtjvima cak i firme kao HP ako je SMPS ne dolaze u obzir dozivio sam to dok sam radio u RIZ TU, probali su dva napajanja jedno HP 0-60V 60A i isto takvo rizovo naravno disipacijsko i HP je pao na testu big time (uredjaj nije radio ispravno sa time) tako da razumijem tvoju skepsu... Z

Reply to
zega

Vidio bih te ja da u 2 ujutro lovis neki NDB, a susjed gleda neke gluposti i nikako da ugasi televizor...

O tome ja govorim.

Bilo kakav uredjaj koji kupim i dobim neki adapter uz njega, prvo sto probam je tezina ispravljaca. Ak je lagan, hvala lijepa, ne uzimam...

Reply to
Tomislav Stimac

Ahaaaa, sad mi je jasno zasto kinezi masovno kupuju olovo na svjetskom trzitsu, jos kad bi oblozili olovom svoje adaptere bilo bi dobro, oni ugradjuju komad olova za one koji kupiju na vagu ! ;)

Reply to
Darko

kaj se jebete na sava prometu u sesvetama t mobile pokojni a sadasnji t-com bacio je crakove sa 48 voltnim ispravljacima ampera ko u prici a sve to od baznih stanica nmt traze 10 kn po kilogramu a ja sam mob 099 platio 3,500 maraka a oni to bacaju jebo ih papa i pop koji ih krstio!!!!!!!

Reply to
gustav

Da fakat, kako je zavrsila ta sva oprema od NMT ? Ja sam cuo kad su gasili mrezu da opremu od NMT nece bacati, nego da ce se sva oprema negdje deponirati jer trenutno ne znaju sto bi s tim (ja bih osobno to sve uvalio za sitne pare nekoj zemljici treceg svijeta koja jos nema nikakvu mobilnu mrezu :) )

Ja sam dobio 2 komada tih ispravljaca 48V Siemensovih za bazne stanice (ili za tako nesto), imaju 48V s dosta ampera, 5V i jos par napona i super-robusno su napravljeni (a i prilicno komplicirana je elektronika) sve u lijevanoj alu kutiji, jednog sam raskopao i povadio velike schottky diode i trandje, a drugi jos stoji, zao mi raskopavati mozda cu jednog dana trebati 48V za nesto.....

Reply to
kiri

Deponirali su je u "Sava-Promet" ili po domace otpad a onda u presu. Sef Jozo nije dao nista da se otkupi, cak ni dijelove. Kao takav su ugovor imali sa tekomom. :( HRS zakazao po starom dobrom obicaju. Ne moram pricati koliko je tu odlicnih VF komponenti bilo.

Reply to
Darko

Nije zakazao kada nije nista ni poduzeo po tom pitanju, eto samo da se zna !!!

Inace HT-mobile je bio spreman ustupiti svu tu opremu po nekoj simbolicnoj cijeni (kg zeljeza) i mogli bi je kupiti samo licencirani radioamateri i klubovi a sve sto je trebalo napraviti je napisati jedan jebeni dopis na pravo mjesto. Svi koji su trebali mrdnuti guzicom su znali da se NMT skida i kada se skida a znali su i za ovu mogucnost !

Reply to
Lex-Lutor

Je, dobro je znati !

Reply to