Ispravljac 30V/3A

Eto, stiglo mi je par ovih ispravljaca kao kompenzacija za neki poslic. Navodno 30V/3A sa regulacijom struje i napona. Gledajuci shemu, odmah se da uociti da ovaj ispravljac moze i puno vise. Barem 6A sa minijaturnim modifikacijama. Trafo bi dao tolko struje, sudeci po tezini i debljini :-))

Eto, odmah cu jednog ocerupati i staviti jace diode i jaci kond na ulazu, a trimerom ustimati struju "zastite" na 6A.

Javim vam da li je proradio ili sam dobio dimnu zavjesu. Drs'te fige.

Slike su na binaries.

Reply to
Svemirko

Na?o sam na netu jo? jednu shemu ispravlja?a 30V/3A s regulacijom struje i napona i za?titom od kratkog spoja!!

=?UTF-8?B?VG9taXNsYXYgUG9racSH

U poruci: cv7644$2t5$ snipped-for-privacy@ls219.htnet.hr, Tomislav Pokiæ je napisao/la:

: Na¹o sam na netu jo¹ jednu shemu ispravljaèa 30V/3A s : regulacijom struje : i napona i za¹titom od kratkog spoja!! : :

Netko je ovdje prije pisao da ta shema provjereno ne radi. Osobno je nisam isprobao, tako da su ovo samo "glasine". Za sigurnost, tko zeli to raditi, neka provjeri po arhivi ove grupe.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Na ardesi

sam nasao shemu naizgled sasvim OK SWR metra. No muce me diode. Ja NEMAM te mixer diode iz LNB-a. Iskreno vjerujem da bi trebale biti shottky, no pojma nemam koje.

Kako sam iz okolice Osijeka, svi savjeti gdje da trazim dijelove su itekako pozeljni.

Alternativa je SWR sa

No ni za njega ne mogu naci diode. A i SMD otpornici djeluju kriticno. Gdje toga ima?

Reply to
Sergej Srepfler

Najboljih dioda do 12 GHz ima u svakom LNB-u, a ljudi stare LNBje danas bacaju u smece. Diode do 3GHz nadje se i u mobitelima, ako imas raskopan neki stariji, pogledaj koje diode ima u VF dijelu po SMD kodovima ...

Ako si bas ocajan, Forma-elektronika nabavlja dijelove iz Buerklina po narudjbi, a u Buerklinu imas BAT62-03W i slicnih dioda

sad oni ce ti nabiti barem 40% marze, ali bar ces nekako to nabaviti, buduci da 10 komada dioda kosta 3.1 EUR , nije to tako puno ...

Reply to
kiri