Rastaviti i alkoholim oprati?

https://ibb.co/gtXDFk

--
sigo

Re: IPS LCD mrlje u pozadini

Mislis na svijetle 'mrlje'?
Ili su mrlje sve OKO njih?

Re: IPS LCD mrlje u pozadini

Al me zezas. Uglavnom,cijelog sam ga rastavio i skuzio da se nemogu
obrisati, sve sam sastavio i to je to. Ide reklamacija.

--
sigo

Re: IPS LCD mrlje u pozadini

konzultacije, savjetovanje, projektiranje.

Re: IPS LCD mrlje u pozadini

Moguce. Btw: jel' jos u modi da ti ne priznaju i nekoliko mrtvih pixela?

Re: IPS LCD mrlje u pozadini

Ne, Mrlja bi znacila da je neka necistoca,
ali je onda obicno tamo slika TAMNIJA!

Ovo je sfusano pri izradi 'kristalnog' panela?