Inverter DC/AC

Dali ovakav pretvarac moze pokretati klasicnu kucnu pumpu centralnog grijanja?

Crtani

Hm,koliko vidim ima 150w,znaèi pumpa ne bi trebala biti jaèa od 50w da bi je uspio pokrenuti ali ovisi i o sinusoidi izlaznog napona i frekvenciji.Pumpa prilikom startanja povuèe i do 7 puta vi¹e struje od normalne radne. A,kako je to lidl,kupi¹,isproba¹ i ako ti ne pa¹e vrati¹ i nitko te ni¹ta ne pita.

Reply to
manky

Dana 22.04.2009. 19:59, Crtani lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

da se nadovezem isto pitanje, ali vezano za Vailant kombi bojler, hoce li radit grijanje i topla voda (naravno, ne u isto vrijeme)?

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Jel to u Lidlu bas funkcionira da kupim i vratim ako mi ne odgovara? Jos nisam probao. Jos jedno pitanje; dali bi takav inverter smio spojiti paralelno s nekakvim punjacem akumulatora neko vrijeme tako da ako recimo znam da ce nestati struje pumpa nastavi raditi te kada opet dode da puni akumulator i pumpa radi? Hvala na odgovorima!

Reply to
Crtani

radit ce sigurno,prikljuci i peglaj do mile volje,meni radi bez problema "Locutus of Borg" wrote in message news:1d4grxaes0d02.1fyvls4hgeyhl$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
mladen

Ima i jacih u Metrou.

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Sto se tice jacine ovaj iz Lidla mi je dovoljno jak; pumpa je od 35 do 65 W, samo neznam dali bi inverter trebao imati nekakvu oznaku da ima na izlazu sinusoidu 50Hz. Pumpa mi je uz drugaciji zvuk radila i na neki jeftini UPS koji ipak nije dugo izdrzao jos aku od 55Ah pa je na kraju "gecrkt".

Reply to
Crtani

Ta jeftinjava sigurno nema true sinewave.... Kako je izveden taj inverter uopce? ima trafo il HF tehnika?

Reply to
BladeRunner

65

nije

Ma kakav sinus, to daje pravokutni napon. Ti inverteri obicno imaju SMPS na 20-tak Khz koji napon digne na 270VDC i H most napajan iz toga...

Svi motori æe raditi, no pojaèano æe se grijati, i na kraju crknuti... Izlazni napon je nekakva èetvrtka i nema ba¹ veze sa sinusom, ja probao bu¹iti na takav samo jaèi i bu¹ilica se grijala ko luda, makar u praznom hodu bila...

Reply to
branimir

A da se ubaci neki filter za vi¹e harmonike izmeðu pretvaraèa i motora?