inkJet NEWS >>> Izrada filmova

Totala mrak. A rezolucija eak do 4800 dpi.

a investicija svega 500 kn + PDV

Donijete u kompletu

Adriatix printer
+ Start up pribor
+ Uputsvo.

izvor.

1. Adriatix inkjet PCB kazeta

3. InkJet Impregnacija u spreju

http://adriatix.hr/A_PROIZVODI/A_PCB/PICT/DSCN9236_XL.jpg

http://adriatix.hr/A_PROIZVODI/A_PCB/PICT/DSCN9232_LL.jpg

--
Pozdrav

Adriatic
Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova
http://adriatix.hr/A_PROIZVODI/A_PCB/A_Multi%20Black.htm

--
Pozdrav

Adriatic
Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova

Super, vrlo zgodno i interesantno!

Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova
Je naravno

Za ne ?

http://adriatix.hr/A_PROIZVODI/A_PCB/PICT/Multy_Black_1_XL.jpg

--
Pozdrav

Adriatic
Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova

Apsolutno :-)

P.S. s obzirom da je post bio reklamnog sadrzaja, moja primjedba oko
gramatike je bila potpuno dobronamjerna. Reklamni post, koji je
gramaticki lose napisan, je istovremeno i antireklama za doticnu firmu.

Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova

izvodu itd... Meni je dovoljno napisati npr. printa na prozirnoj foliji, pr

a crnoj boji. Toliko je crna da je se ne bi posramili ni Black Metalci. Itd

Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova

--
Pozdrav

Adriatic
Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova

ozbiljnosti firme i njene ponude.
Nego da se uhvatimo teme. Mene zanima ispis nevezan za PCB. Trebao bi

http://matthayslett.com/wp-content/uploads/2013/02/phfx_HSSALT_testTitle_ProjectionTest.jpg

bi se moglo isprintati na staklo...

Re: inkJet NEWS >>> Izrada filmova

film sa macro objektivom