ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

treba mi jedan S9015, a u Elektronik centru ga nemaju. :(

specifikacije:
Type - p-n-p
Collector-Emitter Voltage: -45 V
Collector-Base Voltage: -50 V
Emitter-Base Voltage: -5 V
Collector Current: -0.1 A
Collector Dissipation - 0.4 W
DC Current Gain (hfe) - 60 to 1000
Transition Frequency - 150 MHz

Package - TO-92

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?
 > DC Current Gain (hfe) - 60 to 1000

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

hehehe smece ili ne, ali meni treba jedan bas takav :)

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

   To su oni sa hrdjavim nogicama.
Prije ugradnje drotkefa i penzlom namazat antirost :)

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?
Bas bi me zanimalo zasto mora biti bas taj?
U EC sigurno imaju barem 20 drugih oznaka koje mijenjaju taj tranz i
99,9% sklopova ce jednako radit sa zamjenom.

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

zbog ovoga:
http://www.ebay.com/itm/Red-0-30V-2mA-3A-Continuously-Adjustable-DC-Regulated-Power-Supply-DIY-Kit-PCB/201751652278?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

tranzistor koji trazim im je ispao prilikom pakiranja :)

kupio zamjenski tranzistor, ali stvar ne sljaka.
htio neki jednostavni regulirani ispravljac s ogranicenjem struje pa mi se
ovo ucinilo kao ok rjesenje za ne previse love.
nisam imao 24v trafo pa probao sa 30V. mozda je tu problem ili je problem
ipak do necega drugog. jos nisam dokucio.
vecinu komponenti testirao prije ugradnje. nisam jedino mogao ove TL081

ideja je potekla navodno od ove sheme:
http://www.electronics-lab.com/project/0-30v-laboratory-power-supply/

kinezi su napravili svoju verziju plocice, a neki jos detaljnije doradili:
http://www.paulvdiyblogs.net/2015/05/tuning-030v-dc-with-03a-psu-diy-kit.html?m=1

meni bi zadovoljila i najosnovnija verzija, al da radi. :)

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

Ako sa BC557 ne radi onda 99,99% nije razlog tranzistor

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

Imam ti ja, ak nisi jos nabavil :)
Imam i S9014 ak trebas :P
Ako ti treba, sibni podatke i adresu za slanje na denisde@gmail-dot-kom
pa ti posaljem

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

hvala puno na ponudi, sklop mi je na kraju proradio s drugim
transformatorom.
planiram naruciti jos koji pa ako opet pofali mozda cu ipak trebati kojega
od
ovih koje nudis. :)

pravio nesto slicno pa ti ostali viska?

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

Riknulo napajanje od kucista za vanjski disk, nutra su zgoreli 9014 i
9015(uz naravno jos par stvarCICA) pa sam narucil po 5 komada od
svakoga, tak da imam viska :)

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

hehehe mislio i ja naruciti ali mi se nije cekalo tako dugo. :)

ako ti zatreba ili nekome drugome imam viska induktivitete od 4.7mH.
meni trebao jedan komad pa mi bilo jeftinije naruciti 50kom nego 5kom.
trebalo ih je jedino docekati.
taj induktivitet riknuo u zeninom bosch-ovom stolnom mikseru, a sluzi
za kontrolu okretaja. nema indikacije okretanja motora i gasi mikser.

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

sklop proradio zamjenom transformatora. :)
32V AC sa prvog mu je ipak bilo previse.
pronasao drugog sa 24V AC samo za testiranje i za sada je ok.

nema mi druge nego prvome skinuti dio namota dok ne dobijem
pravi napon.

ako se netko igrao sa slicnom stvari kako najbezbolnije zamjeniti
7824 sa 7812? samo zamjenom ce se 7812 sigurno previse grijati.
7824 je ovdje namjenjen samo zbog ventilatora, a nemam bas
veliki izbor ventilatora na 24V pa bih radije stavio neki od 12V.

[...]

Prije 7812 stavi otpornik 20oma/5W (vrijednost ovisi o struji venta i
ulaznome naponu) pa ce grijanje biti manje

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

http://www.ebay.com/itm/DD40AJSA-Step-Down-Buck-Converter-Module-5-40V-To-1-30V-Replace-LM7812-LM7805-/401290232084

--

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

hehehe uopce nisam o tako necemu ni razmisljao, a bilo bi puno bolje
rjesenje nego 7812.
ovako mogu odmah rjesiti i napajanje za AV metar.
svakako si narucim jedan za probu.

jesi probao ovoga sa linka?
da li je ovaj drugi mozda bolje ili slicno rjesenje?

http://www.ebay.com/itm/LM2596-DC-DC-Buck-Converter-4-5-40V-Step-Down-to-1-5-35V-3A-Power-Supply-Module-/131588923487?hash=item1ea34fa05f:g:mnIAAOxyZzlTcYr8

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

Imam par tih LM2596 modula, okay su, ali tih kineskih 3A je u praksi
1A.

--

Re: ima netko mozda S9015 viska na osjeckom podrucju?

uvijek sve njihove podatke uzimam s rezervom.
narucio sam onaj prvi spomenuti pa se nadam kako ce biti ok.
hvala na savjetu!

Site Timeline