IGBT dilema?!?

zgorila mi 2 komada FGH40N60SFD ....600V 40A...IGBT....na aparatu za
zavarivanje...

ukupno ih je 8 komada....

e sad...dilema...dal da stavim samo ta dva koja su zgorila ili da mijenjam
sve da su mi svi iz iste serije?!?

http://r.ebay.com/JrhGhZ

nazivno...

http://r.ebay.com/DuoeRD
i vidim da ih je prodao 334 komada....pa si pomislim sad, reko, da je prodao

glede IGBTova...

eura....pa bude ispalo i 3 puta skuplje....

ima li tko kakvog provjerenog dilera, a da nisiu skuplji od 3$ sa
shippingom?!?

Re: IGBT dilema?!?

moje iskustvo sa prodavacem polida2008 su pozitivna... narucivao sam dva put
od njega... prije par godina mi neki tranzistori nisu stigli vratio mi
uplaceni iznos... krajem prosle godine narucio tranzistore za popraviti
inverter i sve ok... inverter jos nije crko pa su pretpostavljam original
dijelovi :-)
inace prije kupnje malo pregledam na ebayu sta se nudi, usporedim izgled
poluvodica, natpis, font... obicno jeftiniji odudaraju izgledom znaci vidi
se da su fejk... pogotovo im font bude razlicit od originala ili drugih
ponudjaca, kvaliteta otiska takodjer, obicno se vide tockice zbog lose
rezolucije laserskog graviranja slova... :-)

pozdrav

Re: IGBT dilema?!?

imam u ruci uriginalne pa znam kak trebaju izgledati  :)

Re: IGBT dilema?!?
says...

Taj listing je privatan pa se ne moze znati da li se neki od negativnih
feedback-ova koje je dobio odnose na njega.

Inace se feedback-ovi provjeravaju s:

http://www.feedbackselector.com/

U ovom slucaju iz navedenog razloga neces dobiti rezultate. Ja ukoliko
je moguce izbjegavam privatne listinge za stvari koje su skuplje.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Eh sad..

ih sve.

ne puca paranoja. :)

//Marin