hi fi receiver kupnja

ulaza. Ne znam gdje bi pitao pa evo ovdje, sigurno netko ima kakvu

Hvala!

Re: hi fi receiver kupnja

Pa tamo se pojavi jos neki post s vremena na vrijeme, pa ipak probaj pitati.

Re: hi fi receiver kupnja

Pa tamo se pojavi jos neki post s vremena na vrijeme, pa ipak probaj
pitati.

Re: hi fi receiver kupnja

Ma nasao vec sta cu uzet. Ovu Yamahicu

https://www.bojezvuka.hr/proizvod/yamaha-htr-2071/

nema bolje.

Re: hi fi receiver kupnja
says...

Ja sam ti htio reci nek uzmes neki Yamaha Dolby decoder ali zvucnici
koje imas su vjerojatno dosta kvalitetniji nego pojacala kakva se
koriste u takvim receiverima. Ja imam Yamaha HTR-6130 i za gledanje
filmova sa surround zvukom i jako glasno slusanje muzike je to odlicno
ali vec i Logitech Z625 2.1 zvucnici su za muziku daleko kvalitetniji.

Pod jako glasno slusanje mislim na kad se 5 kanala + subwoofer pojacaju
toliko da se cuju na kilometar udaljenosti :-) S tim da svi ti
receiveri nemaju pojacalo za subwoofer nego za njega treba staviti
dodatno vanjsko pojacalo.

Ali za slusanje muzike bi za te zvucnike vjerojatno trebalo nabaviti
neko kvalitetnije pojacalo.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

filmovi u 5.1... receiver mi treba za dnevni boravak gdje je ionako

glasniju muziku kad je npr. The Voice ili Supertalent i eventualno

Re: hi fi receiver kupnja
says...

Na Z906 ce zvuk sigurno biti daleko kvalitetniji nego na bilo kojem od
receivera iz serije HTR pa ako vec kupujes takav receiver, na Njuskalu
sam nedavno vidio HTR6130 za 400 kn a razlika izmedju tovoga i novijih
modela je samo u wifi-u, BlueTooth-u i slicnim stvarima. A kad vec
kupujes receiver onda stavi i neki subwoofer, cak i ako ti zvucnici
mogu reproducirati i basove ce razlika biti ogromna.

Ja sam na HTR-6130 spojio centralni zvucnik i subwoofer od Sony-jevog
surround-a a prednje i surround zvucnike od Panasonic-ovog surround-a
koji je pojacalo za sve kanale imao u subwoofer-u a zvuk je iz
reproduktora dolazio preko 25 pinskog konektora.

Sony-jev sustav je bio HCD-S800 a Panasonic SH-HT850 sa zvucnicima:

subwoofer: SB-wa340
prednji i surround: SB-FS900
centralni: SB-PC701

Sta se tice jacine zvuka, cak i sa tim prednjim i zadnjim 60 W
zvucnicima od 6 Ohm-a je uz Sony-jev subwoofer glasnoca daleko veca
nego na Logitech Z625 2.1 zvucnicima a sa zvucnicima od 4 ili 2 Ohm bi
snaga bila jos veca.

Na HTR seriji receivera inace europski modeli mogu raditi sa zvucnicima
od 2, 4, 6 ili 8 Ohm a na americkim i kanadskim modelima se mogu
koristiti samo zvucnici od 6 Ohm pa na dalje s tim da se, u slucaju
koristenja zvucnika od 6 Ohm, impedancija mora podesiti u menu-u a na
europskim modelima ne treba podesavati nista.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: hi fi receiver kupnja

Z906 je u sobici od 15 kvadrata, ali je pravilno rasporedjeno pa ima
smisla. Ali nema smisla sto ne mogu slusati preglasno jer susjedi
kukaju. HTR 2071 nema ni wifi ni Bluetooth ni nista pa je 1600 kn.
Valjda ima nesto. Bo. Uglavnom da skratim, vec sam to uplatio pa kad
stigne stigne.

Nema mi trenutno to smisla raditi 5.1 sistem kad mi treba samo malo
glasniji (mocniji) zvuk od samog TV-a.

Ovi Bose 8 ohmski ce valjda raditi na ovom HTR... neki trosistemci u
drvenim kutijama, ali neke fore da bacaju zvuk na sve strane, ma ko ce
ga znat. Staro oko 15 godina...

Re: hi fi receiver kupnja

Evo samo da zakljucim pricu, receiver radi iako je dostavljacu pljsno iz
ruke na pod s nekih pol metra, vrlo sam zadovoljan sa Yamaha HTR zvukom,

makar bili jednaki po snazi.

Muci me jedino sto izgleda da se ne moze sve podesiti preko daljinskog

postavke.... eto review kad sam vec tu.

Re: hi fi receiver kupnja
says...

Vidio bi kakav bi tek zvuk bio da takve zvucnike spojis na pojacalo
koje bi po kvaliteti bilo u njihovom rangu.

Najvazniji parametar za zvucnike nije snaga u wattima nego je vazna
osjetljivost u decibelima. O tome sam ti prije nekoliko godina vise
napisao ovdje:

https://tinyurl.com/s9rz8nt
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: hi fi receiver kupnja

A jesi ga iscupo od prije 5 god... ok, uglavnom, ovo svira ok, gramofon
nece da svira, ne znam zasto, ali radio i preko optike sa TV radi ok, za
sad sasvim zadovoljan. Vjerujem da moze bolje, ali trenutno ne treba bolje.

Site Timeline