Hardveraski egzibicionizmi?

Jesu li to i hardverasi poceli izvoditi egzibicije kao softverasi?

Mom frendu u blizini kuce zveknuo grom, crko telefon, PC-kanta i Toshiba
LCD telkac.

Za divno cudo, na telkacu crkla samo DETEKCIJA prisutnosti 300V i 12V (
opto-coupler i dva SMD tranzistora).

I sada se ja pitam: Ta detekcija ide na maticnu plocu koja radi na 5V.

5V, maticna ploca NECE raditi, i KOJI KLINAC joj znaci ta DETEKCIJA? LOL
A navedeni sklop je primitivan, ne moze osjetiti 'fine' varijacije
/odstupanja napona!

Over-voltage je posebni signal PROTECT!

Hebale ih zastite, nista ne radi, ne znas gdje ces krenuti s popravkom! :-)
Re: Hardveraski egzibicionizmi?

to se veli:

:)

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Ajde posalji shemu za taj dio ploce, mislim da ta zapravo detekcija sluzi
kao powerfail signal procesoru da spremi sto treba iz rama u flash prije
nego nestane i 5V.

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Nemam (jos) shemu same ploce, samo napajanja.
Bez te DETEKCIJE se ne da ni ukljuciti u Standby, odnosno nakon svakih
5-6 pokusaja cak i ukljuci crvenu kontrolnu, ali se ne da ukljuciti TV,
tada izgleda gasi 5V na ploci?

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Ako je to ono sto mislim, nakon gubitka signala smanjuje se potrosnja tj
gase se svi 'nebitni' potrosaci kako bi se energija u elektrolitima sto
sporije trosila tj da procesor ima sto vise vremena da obavi svoje.
Dosta uredjaja sa procesorima ima takvu detekciju, a cesta je i na
pojacalima (mute ako napon mreze dosta padne).
Shema napajanja bi mogla biti dovoljna...

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

shema na hr.sci.elektronika.binaries

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

ACD signal, page (4)

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Na bazu Q907 preko djelila i zenerice dolazi napon sa izlaza PFCa tj napon
na glavnom elektrolitu (cca 400V) iz kojeg se napajaju SMPSevi.
E sad ovisno o zenerici radi se o overvoltage (nema smisla jer se na to
nemoze utjecat) ili o spomenutoj undervoltage zastiti tj powerfail signalu
koji ce se pojaviti prije nego napon na elektrolitu padne toliko da izlazni
napon SMPSa postane nestabilan.
Procesor prilikom prijema toga signala pokrece powerfail operaciju (gasi
SMPS za 24V i 12V granu da bi smanji potrosnju i sprema podatke).

Re: Hardveraski egzibicionizmi?
- Shema je nekompletna.
   - Signal FB koji bi trebao dolaziti dolazi odnekuda i spaja se na pin

     FB signala).

   Power MOSFET od firme Sanken, vidi [1]) mora biti na pozitivnom naponu

   prisutnosti 5V.

- IMHO mislim da upravo ovdje nedostaje FB izvor signala, koji bi trebao

   PWM funkcioniranje IC950.

   "upali" pa tranzistor unutar IC952 time provede i dovede potencijal

   nekakvog unaprijed definiranog "ispod-5V" napona.

   IC951  .

[1] http://www.semicon.sanken-ele.co.jp/sk_content/str-a606xh_ds_en.pdf
[2] https://www.diodes.com/assets/Datasheets/AS431.pdf

--
Cheers, ?\_(?)_/?
Stonethrower

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

5V", vjerovatno unutar 5% tolerancije, daklem >5V i <5.25V, jer su i
otpornici naponskog dijelila 1% tolerancije.

--
Cheers, ?\_(?)_/?
Stonethrower

[...]

Kada je u pitanju analogna elektronika onda je jedino obozavam dok su u
pitanju analogni synthesizeri.
--
Cheers, ?\_(?)_/?
Stonethrower

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Nedoradjeni poluproizvod! Idem testirati tuner, pocne skeniranje nadje
prvi program i hocu prekinuti. Nije reagirao na tipke, iscupam kabel.

Ukljucim ga, stoji na programu 1, crna slika nesto teksta i nema zvuka,
sve blokirano??? Na internetu nadjem savjet za neku drugu gresku da ga
treba drzati ISKLJUCENOG iz mreze barem jednu minutu, valjda kao da se
isprazne svi elektroliti???? I onda proradio! Mislim ono, hrpa
elektronike a takve debilnosti?

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Meni ne izgleda nekompletna, ali je cudno nacrtana i neke stvari su cudno
oznacane (-greca, ta oznaka FB i sl).
FB je samo oznaka na shemi, inace taj pin je analogni ulaz sa pullupom
unutar chipa i kompletan sklop sa referencom i optokuplerom radi u analognom
rezimu - veci izlazni napon->nizi napon na FB/OLP->kraci duty.
Q952 je overvolt zastita, i agresivno obara FB ako koji od napona previse
naraste.

Shunt bas nije vjerojatno (na sekundaru je, oko njega su otpornici), ali
zato PFC kontroler FAN7529 na primaru je prilicno ugrozen...

:) Slicno sam i ja mislio dok se nisam poceo baviti softverom i otkrio
nebuloze prema kojima je bilo sto analogno lako uhvatljivo.
(npr nepotrebne i prekomplicirane abstrakcije ili 1klasa=1fajl pricemu ta
klasa extenda drugu koja opet extenda trecu, a getinstance metoda prve moze
vratiti i sasvim petu)

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Cheers, ?\_(?)_/?
Stonethrower

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Glupog li i shebanog(?) televizora?

a nakon 3 sekunde se sve vrati kao da nije nista bilo?? WTF?

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Ako kvar nije popravljiv za 30-90min onda je onak kak sam ti rekel:

:)

Re: Hardveraski egzibicionizmi?

Ma frendov TV.

apdejta, pogledati u uputama!
A tamo spominju neki automatski apdejt preko zraka??  WTF???
(download by air automatically)

HRT uz telekekst salje i firmware??