GU10 LED dimmable

Koje zarule preporucujete i gdje kupujete ? Gledam neke led-ice ne izdrze
niti godinu dana, a o efikasnosti se takoder itekako dade razgovarati ...

Re: GU10 LED dimmable
com.hr> says...

Meni jedna GU10 u boji s daljinskim radi vec skoro 2 godine. Platio sam
ju $6.75 (listing preko kojeg sam ju kupio vise ne postoji) a sad vidim
da ih ima po $2.
--
Chupo

Re: GU10 LED dimmable

Koju si uzeo i kako svjetli ?  To je pretpostavljam rgb ...  Ja sam opet
poceo eksperimentirati sa gu10 jer vidim da neke fakat traju samo godinu
dana :((   Imam u napi e14 grlo i tu fakat non stop svjetli i stedne nemres
nakupovati kako gore, pa reko idem probati led ...   jel to tko probao ?
http://www.ebay.com/itm/9W-E14-COB-Spotlight-LED-Down-light-Lamp-Bulb-High-Power-Warm-White-85-265V-/171458349352?pt=US_Light_Bulbs&hash=item27ebb6c928#ht_6757wt_1363

Re: GU10 LED dimmable

ja imam ovakve u napi
http://www.dx.com/p/dpq-32-e14-4w-320lm-6500k-20-x-smd-2835-led-white-light-lamp-bulb-silver-ac-85-265v-264851

metnuo ih a ima valjda sigurno vec pola god, fino svijetle i jos uvijek
rade tako da sam zadovoljan :)

inace vecinom imam po sobama warm white, pa tak i u kuhinji imam jednu
jaku ledicu al reko za kontrast da metnem cold u napu...

od cob ledica imam par ovakvih
http://www.dx.com/p/gu10-5w-600lm-3500k-warm-white-cob-led-spotlight-silver-85-265v-188909

na lusteru i nemam problema za sad sa njima, rade a sigurno godinu i pol...

imao sam i jednu cob ledicu, e27, i jako mi se svdjela kak svijetli al
krepala je nakon mislim dva dana :)

ovakva
http://www.dx.com/p/kd-qp-9w-nbg-e27-9w-cob-1100lm-white-light-led-bulb-110-220v-177078

mozda sad narucim jos koju cob, valjda im se popravio yield :)

Re: GU10 LED dimmable

Narucio sam nekoliko vrsta. Najinteresantnije su ledice koje se dimaju ...
Nego, zasto uzimas s dx-a, a ne jebaja ?  Gle ovo
http://www.ebay.com/itm/like/261459843845

Re: GU10 LED dimmable

a tak jer mi je tamo preglednije, mogu sortirat po datumu recimo da
vidim koje su novije, ima velika zajednica pa imas review-ove i forum, a
i kad sam uzimao nije nis povoljnije bilo na ebay-u...

sad ima i dosta dobra ponuda i kod nas, bolje onda tu uzmem nego da
cekam 2-3 tjedna...

Re: GU10 LED dimmable

Cudno. Ja kad sam gledao na dx-u je uvijek bilo duplo skuplje nego na
jebaju. A u kojim trgovinama ima toga kod nas ?

Site Timeline