Grundig 40VLE 4324 BF i SSL400_0D5A - problem sa backlight-om

  Imam jedan Grundig 40 VLE 4324 BF televizor na kojem je zamijenjeno
nekih 5 led-ica. Trenutno su sve ispravne (provjerio sam svaku posebno i
cijelu traku). Kada upalim TV, led-ice 2 puta blinknu u razmaku od cca
2-3sec i to je sve (TV radi, ako osvjetlim panel vidi se slika). Drajver
od backlight-a je SSL400_0D5A rev:1.0.

Da li mozda ima netko neki tutorial kako testirati taj drajver ili
savjet sta provjeriti? Taj TV je bio vec kod nekog na servisu, jer vidim
da su lemljeni kondici i fetovi na drajveru.

Hvala

Re: Grundig 40VLE 4324 BF i SSL400_0D5A - problem sa backlight-om

Tu je par dijelova.

https://www.youtube.com/watch?v=Yp1QZXM5R54

Re: Grundig 40VLE 4324 BF i SSL400_0D5A - problem sa backlight-om

Pa mislim da je napajanje ispravno, jer ulazu imam napajanje i plava
ledica radi. Malo se cudno ponasa drajve. Kada ga prvi puta probam
upaliti onda ledice blinkaju max intenzitetom (pretpostavljam, ili ako
nije max onda je vrlo blizu max). Skavi sljedeci puta kada pokusam
upaliti blicaju sve slabije i nakraju nakon cca 10-15 pokusaja gotovo se
i ne vidi da se pokusavaju upaliti.

Site Timeline