Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

Trebam nosac iliti grlo za zaruljicu #81 (promjer rupe 16mm) ali da je nosac
kojim se montira na sasiju galvanski odvojen od kontakata...
Ne odgovara mi da je na vanjski cilindar montiran nosac vec mora izgledati
npr ovako:
http://pinparts.co.uk/products/077-5100-00

Ima li tko u nekoj ladici?

Imam neispravnog koji se raspao, pokusavao sam ga sastaviti ali ocito nesto
fali od njegovih dijelova pa ne fukcionira kako treba onaj srednji kontakt
koji je na feder pa kad stisnem zaruljicu pin udje unutra i raspadne se
konstrukcija jer mi odvoji kontakt na koji je zalemljena zica od bakelitnog
distancera... a i taj kontakt se moze vrtjeti ukrug i napraviti sranje :-)
mozda je i izvana ispod tog kontakta bila neka opruga izmedju te kleme i
distancera da drzi konstrukciju na okupu... no sto je sprijecavalo da se
klema vrti to ne kuzim... zato trazim takvo drugo podnozje za zaruljicu da
se s ovim ne zajebavam jer je zaruljica na 115V da nesto ne podje po zlu i
ne spoji mi na sasiju napon... montaza druge vrste zaruljice ne dolazi u
obzir

Pozdrav

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju
Razrijesena enigma sto se tice raspadnutog podnozja... pukla je nitna noja
je drzala sve elemente skup pritegnute... e sad jel bi se takva mogla
nabaviti i to ponovo spojiti budem videl...

no svejedno stoji potreba za takvim podnozjem ako ne uspijem popraviti ovo
podnozje

pozdrav

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

A nitna je bila od nevodljivog materijala....

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

vodljivog, crvenkasto zuta kao mesing... da nije kako bi stvarala kontakt sa
fedra u grlu na drugu stranu van na klemu?... naravno nitna je bila
provucena kroz izolator tako da nema dodir sa dijelovima kroz koje prolazi
(kontakt vanjskog dijela podnozja i metalni nosac za sasiju...

bio sam kod postolara pa mi je dao neke nitne koje se koriste za rupe na
kozi... vidjecu hocu li uspjeti s njom... moram si napraviti neki metalni
zasiljeni komad s kojim cu je zatuci/rasiriti na drugoj strani jer ne mogu
koristiti kljesta za njih jer je unutar podnozja jedna strana... nisam
gledao da li je vodljiva, valjda je...

i dalje trazim podnozje :-)

pozdrav

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

lokalnom servisu pitati....

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

problem je st zivim u vukojebini (nema vukova ali ima lisica) tako da
lokalni servis masini ne postoji...
mozda Zagreb ili slicno... za sad cu se posvetiti popravku postojeceg
podnozja...

poudrav

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

da samo sto bi kroz M3 vijak trebalo probusiti rupu 2,5mm kroz koju ide
pomicna cijevcica na koju je montiran sferni kontakt u koji legne srednji
kontakt baterije i opriga koja pritisce kontakt na zarulju... s druge
vanjske strane kraj te metalne cjevcice je rasiren kako kod skidanja sarulje
ne bi iskocila pod djelovanjem fedra... cak i kad bi netko provrtao previzno
ostao bi samo navoj zbog male razlike izmedju vanjskog i inutarnjeg promjera
:-)

izmislio sam sistem od popnitne koja oma vanjski promjer 4mm a unutarnji
2mm, skinuo sam sipku dole o ostavio samo nitnu ona je aluminijska pa sam je
pobrusio na 3mm uz pomoc bucilice i turpije (a je to tokarski stroj)...
kvaliteta rada ne zaostaje za tokarskim strojem s tim da takvu malu nitnu ne
bi ni mogao ni staviti u tokarski stroj i obradjivati;-)
unutarnju rupu sam prosirio sa malim ostrim borerom 1,5mm sam rucno ozgrebao
rupu da sam dobio 2,5mm... cjevcica prolazi glatko... e sad kolko ce taj
alumonij biti cvrst i kako ce se ponasati kod razvijanja na kraju to cu tek
vidjeti jer je ostalo dosta tanko meso pa se bojim da ce to puknuti... ako
je originalna mesingena pukla sumnjam da ce ovo jace izdrzati... napravio
sam si dvije nitne odmah ako prva pukne odmah kod montaze :-)

stavicu slike online kad budem i ako budem rijesio...

pozdrav

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

/cut

Ja bih ZALEMIO zicu na dno zarulje.
Ako si brz, nece uci zrak u balon! :-)

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

i onda kod promjene zaruljice treba rastavljati uredjaj, paliti lemilicu...
:-)
ovako samo malo stisnes, zakranes zaruljicu i izvuces je van... uguras drugu
i gotovo

pozdrav

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

Nisi u trendu!

Cak ni za promjenu zarulje! LOL

Re: Grlo za zaruljicu #81 sa izoliranim nosacem na sasiju

ovo je star uredjaj iz 1960-tih i jos k tome moj... nema fusarenja... sve
mora biti tip-top...