Grafièki EQ

Trebao bi mi jedan grafi=E8ki ekvilizator, recimo od 10 kanala, a svaki kanal da ima raspon od -10 do +10dB prikazano sa 4 LED diode po kanalu. Nisam uspio na=E6i ni=B9ta na internetu, da li netko ima kakav link na shemu?

Reply to
Mario

Jel ti treba¹ EQ ili analizator spektra? :P

Reply to
drstoka

svejedno, samo da imam neki zvuk razdvojen na frekvencije na 10-ak kanala

Reply to
Mario

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Znaci, trebas jednostavnu aktivnu skretnicu koja rastavlja zvuk u 10 frekvencijskih podrucja? Pa raspalis pojasne RC filtere nekakvog 1. - 3. stupnja i to je to.

Ovo ti je pojasni filter 1. stupnja (dio nakon lampe, a izbaci i +-40V), guglaj za drugog itd.

drstoka

I da svaki kanal prika=BEe sa 4 LED diode

Reply to
Mario

Evo ja sam si na=B9ao to=E8no =B9to mi treba pa evo link ako jo=B9 nekome treba

roject

Reply to
Mario

Ak morem primetiti, to je predpotopni design. Zakaj ne upotrebi¹ MCU koji bude radil A/D i FFT i LCD (ili ako ba¹ hoæe¹, LED).

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL